/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Logon
Fra : taisclaridge
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 21-11-05 12:32

Jeg har fornyelige installeret en opdatering, NetFrame, fra Microsoft... Ved ikke præcis hvad den skal gøre, men nok om det... Efter installationen genstartede jeg, og så kommer der en side frem ved start af windows, hvor jeg skal klikke på min konto.... Hvordan fjerner jeg denne startside..... det er ret unødvendig for mig da jeg er den eneste bruger????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-05 12:43

Deaktivere logonpauseskærmen
Sådan deaktiveres logonpauseskærmen
1. Klik på Start, klik på Kør, skriv regedt32, og klik på OK.
2. Gå til følgende registreringsnøgle:

HKEY_USERS\DEFAULT\Control Panel\Desktop
3. Dobbeltklik på strengværdielementet SCREENSAVETIMEOUT i detaljeruden (i højre side).
4. Udskift tallet 1 med tallet 0 i Værdidata, og klik derefter på OK.
Du har nu deaktiveret logonpauseskærmen.

Kommentar
Fra : Peterfilstrup

Dato : 21-11-05 12:44

Hej taisclaridge!! det eneste du skal gøre for at fjerne .net Framework, er at g ind i tilføj/fjern programmer og afinstallere programmet. Så slipper du for den irriterende skærm med login. Undlad for fremtiden at installere den, den er ganske unødvendig, men det er der jo desværre meget der er i Microsofts verden. Håber du får glæde af svaret.
Peterfilstrup

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-05 12:52

netframe gør da ingen skade

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 21-11-05 13:03

<citat>
1. Klik på Start, og klik derefter på Kør.
2. Indtast control userpasswords2 i dialogboksen Åbn, og klik derefter på OK.
3. Fjern markeringen af afkrydsningsfeltet "Brugere skal angive brugernavn og adgangskode for at bruge computeren", og klik derefter på Anvend.
4. I vinduet Log på automatisk skal du indtaste adgangskoden i feltet Adgangskode og derefter indtaste adgangskoden igen i feltet Bekræft adgangskode.
5. Klik på OK for at lukke vinduet Log på automatisk, og klik derefter på OK for at lukke vinduet Brugerkonti.
</citat> fra molokyle

Kommentar
Fra : Peterfilstrup

Dato : 21-11-05 13:06

Hej miritdk!! Nej det er da fuldstændig rigtigt, men det er en kilde til stor irritation og et ganske unødvendigt program.
Peterfilstrup

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 21-11-05 13:06

Gå ind i Kontrolpanel>brugerkonti>Net kontoen,slet den men behold filerne på pc'en>genstart.
Så har du filerne på pc'en og de programmer der har brug/benytter dem vil fungere upåklagligt og og kontoen vil være fjernet fra din velkomst side.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 13:09

lus i tastaturet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 13:17

Der er mange programmer der er programeret i CC+ som kun kan køre vis man har NetFramework indstalleret og der vil komme mange flere af dem i fremtiden.
Der er flere og flere der programmerer i CC+,jeg har selv 16 programmer der ikke ville kunne køre uden Net Framework's runtime filer.
Manse9933

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-05 14:55

høh så blev det sat på plads manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 15:02

Hvad skal jeg sige-Hvad skal jeg sig,jo boller fra kogberg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-05 15:07

er du i snakke humør manse så lav en smalsnak

I am out of here !!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-05 15:11

http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no48

det er vist ikke til at tage fejl af

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-05 15:12

ps.... scroll ned til punkt 48

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 15:15

nnnnnnnøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø,jeg er ikke det store sludre hoved,jeg foretrækker aktion,sådan som at falde ned fra stolen helt umotiveret bare for sjov,så keder man sig ikke.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 15:21

Vis man vil ned til det sidste kommentar i en tråd,så før mussseeeee pilen hen i højre side af skærmen/siden og højre klik>nederst.
Det kan man gøre i alle programmer der har en scroll bjælke.
Hvorfor jeg skriver det, det ved jeg ikkkkkk,jeg fik bare lyst,mærkeligt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-11-05 15:26

Fra : miritdk Dato : 21-11-05 15:11
Det kan da ikke betale sig ,når man bare kan slette kontoen(behold filer på disken)det har
jeg gjort mange gang for mini nørder og det virker.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : taisclaridge

Dato : 23-11-05 16:00

Tak for svaret Manse9933. Fungerede upåklageligt