/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
MADDEN NFL 06 PC
Fra : reneholm
Vist : 616 gange
50 point
Dato : 20-11-05 20:55

Er der nogen der kan fortælle mig hvorledes man laver et fair catch på punt i dette spil jeg har prøvet alt men bliver smadret eller fumbler hele tiden..

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 20-11-05 22:18

hej,
jeg er ikke helt sikker men jeg mener du skal trykke "e" hvis du bruger standart pc setup..
hvis ikke det virker skal jeg nok lige se efter det i morgen når jeg kommer til min stationære comp igen..
mvh
Birger

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 20-11-05 22:28

hej nej det virker ikke men er det noget med hvornår jeg skal gøre det mon??

Accepteret svar
Fra : birger100

Modtaget 50 point
Dato : 22-11-05 13:47

Hej
Du skal bare vælge spilleren der skal modtage bolden før du trykker på "e".. Dette gøres på "f" tasten.. igen går jeg ud fra du bruger standart keyboard setup..
Beklager jeg ikke har skrevet før.. min internet har været nede..
mvh
Birger

Godkendelse af svar
Fra : reneholm

Dato : 29-11-05 22:50

Tak for svaret birger100.
jeg har ikke tidligere trykket på f inden.. nu virker det bare