/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ukendt grænseflade
Fra : solem
Vist : 872 gange
140 point
Dato : 20-11-05 20:30

Jeg har prøvet at installere Adobe photoshop elemenmts 4,0 men kan ikke starte programmet, da der kommer en fejlmelding om " ukendt grænseflade " alleredeinde programet er læst helt ind.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-11-05 20:49

skynd dig at lukke alle dine spørgs på nær et.... Ellers ryger alle dine points

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-11-05 20:51

Næh, der sku´ det samme spørgsmål 11 gange... Mærkeligt. Glem alt hvad jeg har sagt.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 20-11-05 21:59

Hej
Den melding du får tyder på at du har en PhotoShop version der ikke passer til det styresystem du bruger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-11-05 22:21

Her er hvad du behøver for at kunne "køre med Element 4

Intel® Pentium® III or 4 or Intel Centrino™ (or compatible) 800MHz processor
Microsoft® Windows® XP Professional, Home Edition, or Media Center Edition 2005 with Service Pack 2
256MB of RAM (512MB recommended)
900MB of available hard-disk space
Color monitor with 16-bit color video card
1,024x768 monitor resolution
Microsoft DirectX 9 compatible display driver
CD-ROM drive

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 20-11-05 23:12

afinstaller og installer det igen, og ellers må du henvende dig til forhandleren, der ka nvære tale om en defekt cd

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 21-11-05 20:59

du sku prøve at af installer det igen og lukke pcen helt ned
så kan det moske lykkes