/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
video til pc
Fra : yearhouse
Vist : 342 gange
200 point
Dato : 20-11-05 20:17

Hejsa folkens...

Jeg er ved at kigge på détte, TV-Turner-halløj. I min instruktionsbog er der angivet noget andet end dét, jeg har b indbygget...Så nu spørger jeg jer igen med noget:

De stik, jeg har på mit Turner-kort er: 1 stk der ligner et lille Din-STIK....1 gul rund stik....og 1stk antenne-stik.

Er det så ikke meningen, at jeg skulle kunne sætte min video til dér, i antennestikket og se/optage på harddisken...eller hva´????

Kan i måske hjælpe mig med vejledning ???

Vinterhilsen

TOM

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-05 20:33

Det er rigtigt.brug antennestikket og scan vhs-film ind på harddisken.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-11-05 20:49

jOH TAK....... men med vilken komando?.....Jeg kan ikke finde nogen "video-ting på min Pc.....Jeg har prøvet med et program, der hedder Power Cinema.....men der sker squtte noget

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-05 22:32

jeg har ikke videoindgang i min pc. men en af gutterne har, og han koblede fluks videoen til. jeg mener at han bruger mediaafspilleren WMP.prøv det lige...Power Cinema har dog...Fedt program der!!

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-05 22:33

ellers så var det noget softvare som fulgte med hans videokort som han brugte???skal lige spørge ham!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-11-05 22:46

Til mit Thyfoon PCI Capture TV card er der en Cd med som skal indstalleres.
Jeg har lige åbnet æsken men ikke sat det i endnu. Mine børnebørn har et magen til i deres computere og de optager TV med programmet som fulgte med kortet. De har ikke prøvet fra en videooptager/afspiller.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-11-05 08:52

Sjovt nok kan jeg sætte antennekablet til....og modtage <tv.....men videoen vil squ ikke.....Godt nok en ældre video, men signal er vel signal?????.....

Mon det er en god ide at forsøge gennem TV-apparatet....mon?.

Jeg kan selvfølgelig prøve mig frem.....men det kunne være der var éen person, der med et slags "knips med fingeren" der sagde: Gør sådan *GG*

Tak til jer alle