/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu's mail-server er nede igen!
Fra : arne.jakobsen
Vist : 482 gange
1 point
Dato : 20-11-05 17:53

Ja så ved I det. Den kommer jo som sædvanligt op igen på et eller andet tidspunkt, men indtil da må vi bare væbne os med tålmodighed og selv checke de tråde vi deltager i. Hilsen

Accepteret svar
Fra : Squarna

Modtaget 11 point
Dato : 20-11-05 17:59

jeg har da lige modtaget en af mine aboneringer...
??

-Squarna

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 18:02

Tak for svaret Squarna. Jeg kan kun sige NÅ. Jeg har ikke modtaget nogen siden kl. ca. 12 og der burde være kommet flere idet jeg kan se på de tråde jeg abonnerer på at der ER kommet flere kommentarer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-05 18:19

Ja så ved jeg, at arne.jakobsen ikke har modtaget mails fra kandu siden kl. 12:00

Jeg har ikke haft problemer med mails fra kandu, så nu ved du det arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 18:23

ans -> Normalt ville jeg have fået 2 mails alene for dette spørgsmål. NUL modtaget, så uanset hvad, er der altså nogen der har problemet.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-11-05 21:06

rart at se hyggekommunikation på kandu.dk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-11-05 22:14

Jeg vil lige sikre mig at i er vidende om at Kandu's mailsystem virker igen.
Som check kan i lige se i mailboxen om der er mail hertil.
http://www.kandu.dk/dk/spg/78319

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-11-05 22:52

hehe...Ja undskyld, men da jeg åbnede tråden, kriblede det i mine små fingre for bare kort og godt at skrive .....OG!!!

Jeg må jo nok erkende, at kandu ikke betyder så skide meget i min hverdag - og derfor sikkert ikke vil lægge mærke til, om der kommer mails herfra eller ej

Men det er da fint, at vi har folk til at gøre opmærksom på så interessant
et problemfelt ....

Og forresten...God weekend!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 22:59

I har sikkert også set disse spørgsmål flere gange:

Er Kandu nu nede igen?

Er jeg den eneste der IKKE modtaget mail fra Kandu!

Rådne Kandu................ o.s.v.

Dem slap vi for idag. Hvis flødepigen synes at spørgsmålet er ligegyldigt, kunne hun jo blot vælge at holde sin lille ligegyldige snude væk fra tråden!!!!!!!!!!!!!!

Men NEJ. HUN KEDEDE SIG. Ligesom ans. Tror sgu de er søstre.

Hvornår lærer disse høns at holde snuden væk fra tråde som de i virkeligheden IKKE synes har nogen værdi????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-11-05 23:08

Citat
Hvornår lærer disse høns at holde snuden væk fra tråde som de i virkeligheden IKKE synes har nogen værdi????

Det gør vi "høns" den dag du lærer at lade være med at reagere på indlæg du finder så åndssvage....LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-05 12:51

KMPLAG

Får du mails nu ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-11-05 13:05

Ja