/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hakke stempel Dm50?
Fra : ronnib
Vist : 1372 gange
40 point
Dato : 20-11-05 14:09

Hvordan hakker man stemplet på en dm50'er? og hvor meget giver det ca?

Accepteret svar
Fra : karsten77

Modtaget 40 point
Dato : 20-11-05 17:08

Du fjerner et stykke i bunden af stempel. Husk det skal være i den side hvor kaburator sidder... den bedste måde er at afmontere cylinder og stempel.. Putte stempel i cylinder. helt i top.. derefter fjerner du det på stempel som du kan se gennem hullet hvor kaburator sidder.. HUSK at det giver absolut intet hvis plumben ikke er fjernet..

Karsten

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 20-11-05 17:21

Altså det er kun den ene side af stempelbunden jeg skal tage noget af og ikk helevejen rundt?

Godkendelse af svar
Fra : ronnib

Dato : 20-11-05 18:03

Tak for svaret karsten77.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-11-05 18:50

I en drejebænk kan der drejes hele vejen rundt, så stemplet stadig har 100 % ballance.

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 20-11-05 22:45

Det er ikke smart at dreje det af hele vejen rundt.. Så bliver det nemlig for kort, og kommer til at klirre helt vildt

Karsten

Ronni Det var så lidt