/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
MsgDiscovery X virker ikke ordenligt.
Fra : patrickfridal
Vist : 559 gange
200 point
Dato : 19-11-05 16:56

Hej.

Har haft MSN Messenger Discovery X installeret i lang tid hvor det har virket fint, og vist når folk har lukket/åbnet samtale vinduet, nu virker det ikke, når jeg tjekker instillingerne igennem står alt som det skal, men den viser hverken når nogle åbner eller lukker mit samtale vindue eller noget andet som programmet kan. Når jeg trykker på Contacts også Online Contact Information skriver den: It apperars that you are not signed in or have no contacts online. For this reason "Online Contact Information" has no use an will not load. Jeg er både logget ind og har nogle online.

Nogle der har en ide til hvad jeg kan gøre så den ser mig som online???

Hilsen Patrick.

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 200 point
Dato : 20-11-05 04:03

Kan det havde noget at gøre med den nye msn update (msn 8,0) ?
Noget andet er så.......... jeg har før søgt efter msn discovery, men har ikke kunne finde det uden virus på detsvære. Så hvis du gider, må du meget gerne sende det til mig rizla_dk @ hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : patrickfridal

Dato : 17-01-06 20:36

Tak for svaret Trine08.