/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke tømme min Papirkurv?
Fra : Bragesvej
Vist : 493 gange
20 point
Dato : 19-11-05 16:38

Jeg har et problem, Jeg kan ikke slette mine mails (Hotmail) i min papirkurv, jeg marker dem alle, men lige meget hjælper det??
Problemet har været der før, efter et stykke tid gik det i orden, men nu har det stået på et stykke tid, hvad kan jeg gøre?

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 30 point
Dato : 19-11-05 17:02

Det kan jeg heller ikke, men der står, at papirkurven bliver tømt hver dag. Og det tror jeg den gør, for der er ikke noget i den fra før i dag. Men vil da lige holde øje med den i morgen. Følger lige med hér, om nogen har en god løsning.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-05 17:25

Jeg "kører" hotmail fra Outlook Express 5.0 i win 2000.
De mails der er lagt i slettet post kan jeg som regel slette ved lige at lukke og åbne Outlook Express og så h-kikke og tømme.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-11-05 18:48

Det må være papirkurven fra HOTMAIL på din egen maskine IK?
Den kan først tømmes efter der er gået ca et døgn, men hvis du vil af med dem her og nu, skal du logge direkte på din hotmail konto, og slette dem der.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-05 19:02

h-klikke og tømme

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 19-11-05 20:37

Prøv at formatere din harddisk, så tømmer den også din papirkurv.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-11-05 20:47

Den var lige lovlig "Flash'et" det var ikke det han ville! Du burde have -20 point for det!

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 20-11-05 13:21

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 20-11-05 13:23

Velbekomme - har lige checket, og min papirkurv er blevet tømt siden i går

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 20-11-05 13:25

Det er min også, men jeg kan stadigvæk ikke tøme den selv??