/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bios
Fra : ihansen
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 19-11-05 15:17

Er der nogen der ved hvordan man fjerner en usynlig mappe i bios da jeg har formateret en pc der har haft et recover system som jeg ikke har cderne til

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-11-05 15:46

Fjerner en usynlig mappe i bios? Mon du mener en partition på harddisken?

Kommentar
Fra : ihansen

Dato : 19-11-05 16:00

det er en Medion hvor jeg ikke har de rigtige cder til så den spøger til nogle filer der ikke er der så fik jeg at vide at nogle produsenter laver en mappe i bios

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-05 19:20

Mappen ligger på harddisken og med denne diskette kan du fjerne partitionen.
Det er en kandu-bruger som har lavet disketten.

Technet boot diskette (gratis)
http://www.knoldpgtot.aab-net.dk/appz/pmdos.exe
Hent og læg den på skrivebordet>dobbeltklik på den og hav en diskette klar.
Start comp med disketten og lad den selv rulle på plads.
Stopper den ved A:\> så skriv pm og tryk enter

Godkendelse af svar
Fra : ihansen

Dato : 19-11-05 20:08

Tak for svaret e.c.
Det hjalp TAK