/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sp1+2 til win xp pro 64bit
Fra : frederikshavn
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 19-11-05 15:15

Jeg har fået fat i overnævnte os,og dl servicepack 1+2 fra:http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/,men når jeg vil inst. dem får jeg fejl,om at detijkke er kompatipelt med det operative system,findes der specialle sp tip 64bit

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-11-05 15:31

De kan sikkert ikke installeres på en 64 bits udgave.
Prøv at gå ind på MS hjemmeside, www.microsoft.dk det kan være der ligger noget, du kan bruge.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 19-11-05 15:42

Du går da bare ind i windows update! Hvis der findes en sp2 til 64bit udgaven vil du da kunne se det der!

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 20-11-05 21:25

Der findes ikke service packs til windows x64 endnu. period! læs på windows x64 hjemmeside og på fora som har med det at gøre.

Det vil hjælpe en del hvis de ikke skulle sidde og skrive svar på spørgsmål som spøgeren kunne have fundet svar på et andet og mere relavant sted.

\knap

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 21-11-05 08:22

Tak for svaret tedd.,det havese jeg sgu ikke lige trænkt på