/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Min Office pakke understøtter ikke dansk
Fra : christofferd
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 19-11-05 13:50

Hej, jeg kunne godt tænke mig at kunne læse/bruge Word og Excel i dansk sprog samt at kunne benytte mig af en dansk stavekontrol. Min version af Office 2003 understøtter ikke sproget dansk. Hvordan får jeg fat i sådan en "opdatering" ???

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 19-11-05 14:21

så bliver du nød til at købe en dansk udgave

Kommentar
Fra : christofferd

Dato : 19-11-05 14:36

Ej, der må findes en måde hvorpå man kan hente sprogfilen. Jeg har jo betalt for Office pakken én gang...

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-11-05 14:38

Hej.
Mener bestemt, der er DK stavekontrol i pakken
Det er der i min.
Prøv at gå op i funktioner, og rod lidt rundt der
Stavekontrol/brugerordbøger/rediger/sprog

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 19-11-05 14:39

det kan du ikke lovligt
den danske udgave er også dyere end fes den engelske

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-11-05 18:12

Du kan købe sprog pakker til office, så du får dansk stavekontrol.
alimak

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 19-11-05 18:59

hvilken sprogversion har du?
Hvis det er engelsk, er der stavekontrol på engelsk, spansk og fransk.
For at få den dansk stavekontrol ind er du nødt til at investere i Microsoft Proofing Tools, som er en pakke med stavekontrol på ca. 60 sprog, herunder dansk
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=46520

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 24-11-05 19:52

Alternativt kan du installere den fra en dansk Office 2000 eller 2002, hvis du har sådan en til rådighed. Office tager i dette henseende ikke højde for versionen.

Med henblik på selve Office pakkens sprog er der ikke noget at gøre. Du kan på ingen måde konvertere denne til dansk.