/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
GOOGLES G MAIL HVORDAN HENTES EN
Fra : dhmoelsted
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 19-11-05 13:17

ekstrabladet dd gør meget ud af at fortælle folk om at sørge for back ups, der blev anvist forskellige løsninger , hvor en var en goggle g mail med en stor kap.
hvorledes får man fingre i den ,og den skulle så kunne bruges til parkereing af ens filer via man sender til sig selv... kunne jeg høre om dette tak
mvh
hans

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 19-11-05 13:18

skriv din mailadresse, så får du en invitation af mig

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 110 point
Dato : 19-11-05 13:26

Hej Hans

Mangler du en G-mail kan du og enhver skrive til netbruger2005@gmail.com...

Jeg har 100 at dele ud af så skriv bare løs!

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 19-11-05 16:13

Jeg har også flere tilbage, vi får flere og flere invitationer..

redharmony@gmail.com ...

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 19-11-05 17:03

Tak for svaret iah.
så køre det bare derud af ,jeg nåede ikke at se at min kone kunne bruge den du sendte, så jeg sendte dig hendes mail...
tak god weekend
hans

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-05 19:08

Og her kan du hvordan du bruger din gmail i Outlook/Express:
http://www.kandu.dk/dk/spg/73539

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 19-11-05 19:34

hej ec
det var pænt af dig at sende mig dette , blot er jeg i tvivl om kan man ha 2 mailadresser i sin outlook express dette viile jeg gerne vide
mvh
hans

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-05 20:06

Jeg har 4 forskellige mails i samme Outlook Express og der kan være mange flere.
Hvis i er flere om samme comp. er det måske en god idé at benytte forskellige identiteter.
I Outlook Express:
Filer>identiteter>tilføj ny identitet (som kan gøres for hver bruger med eller uden password)
I den identitet som eks. er din opretter du din mailkonto
Men alle mail-adresser kan godt være sammen, som hos mig.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 19-11-05 20:15

tak for svaret jeg kan jo desværre ikke give dig point men det er da dejligt at få den derind osse, vi har en router til den anden pc og sortere så via outlook det var sku svært , så derfor ville jeg lige være sikker og ikke lave noget galt
tak skal du ha
mvh
hans

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-05 20:22

Det er ligemeget med point, bare du får det til at virke.