/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fra natmad til teguila
Fra : natmaden
Vist : 569 gange
500 point
Dato : 19-11-05 12:36

Hej teguila

Velkommen på kandu.
Syntes lige at du måtte have lidt startskapital

Husk teguila smager bedst med citron, salt , serveret på en kavalergang.

Helt sikkert også godt til Natmaden

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-11-05 12:39

Nå nå natmaden, du skruer charmen på

Velkommen til dig teguila

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-11-05 12:44

Ja-Ja jeg haar mine grunde, men de er ikke til smalltalk, mere til smarttalk,
men da emnet ikke findes, så fortæller jeg det sikkert aldrig
Nå nu må jeg på balkonen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-05 13:25

Vær ikke genert, natmaden, kom med lidt smarttalk,

det bliver mellem os på smalltalk, og så dig, ikke noget at være genert for

Hilsen
Keldd......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-05 13:58

Tequila er en mexikansk snaps - Teguila er den person på KANDU

Velkommen Teguila!

Hanne

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-11-05 14:20

ja, jeg tilslutter mig koret - VELKOMMEN TEGUILA.
håber du bliver glad for at være her sammen med vos.
...aase

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-11-05 16:33

Citat
Husk teguila smager bedst med citron, salt , serveret på en kavalergang

ØØeeeehhhh....hva' så hvis man hører til dem der ikke liiiiige bryder sig om at indtage sine drikkevarer fra andres kavalergang............

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-05 16:45

Så brug dine egen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-05 16:45

dine minus e... hø hø

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-11-05 17:15

Citat
Så brug dine egen

Ville du kunne det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-05 20:02

jaja alt afhænger af øjnene der ser - prøv at se igen og se om det alkoholflip går over ;-=

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 19-11-05 21:06

natmaden skulle måske på "balkongen" for at nyde "en" tequila ?
(husk nu een ad (kavaler)gangen)
Måtte den/de bekomme dig vel. :)
Men velkommen teguila.
Til stedet, hvor "kolde drinks" altid er velkomne, især sammen med varme tips ;)
mvh halvdum

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-05 22:43

Næj dova, men det var da et sjawt svar, æ ou?

natmaden ér en balkonge - tror jeg nok

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-05 22:58

hvis natmaden skal GÅ på balkongen - så reviderer jeg lige min opfattelse af ham

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-05 23:27

Uha ja, miritdk - jeg tror, han står og vinker til folket - hi hi, der er mørkt...

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-11-05 00:17

tisketiske... men det lyder da dejligt at få serveret natmaden på balkonen ;-D

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-11-05 01:04

nu er jeg færdig på balkonen for i dag, [hik]
men teguila hverken så eller smagte jeg, men det fyldte fad med stegte flæsk, et velkogt kar tofler ,
med tilhørende pernillesovs, mums, det var godt,
Jeg kan stadig ikke forstå at alt det kan være i min lille bitte mave (DU HOLDER DIN MUND HALVKLOG) øh måske osse dig keldd

Dova hellere kavalergang, end teguilaorm

Når jeg vil slutte her, så'en inden jeg falder ned af sto............

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 08:05

balkoner og balkonger her er noget helt galt - natmaden og aase ;-P

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-05 09:26

Det dasnke sprog er en godt en

natmad på balkonen
hun bølger med balkonen
bal konen og bal kongen
en gang, hvor der går en kavaler
suspekt person på en balkon, der mæsker sig i stegt gris med græs i mælk
natmad serveret på barmen
en kanduer serveret på barmen

man kunne bli´ve´

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-05 09:27

Se, jeg kan ikke engang stave til"danske"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 09:30

nup en teQuila

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-05 09:36

Jooh meen, jeg skal have gæster i eftermiddag og jeg mangler stadig noget af min bag......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 09:39

af din bag ????????

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-11-05 10:06

altså cam.most. du er lige til at knuselske....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 10:34

tilslutter mig aases uforbeholdne udbrud

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-05 11:02

Åhh taaak I kære

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-11-05 14:54

Her har jeg ligget og rodet rundt på gulvet hele natten, og ledt efter min monokel,
tænk det er først nu, at jeg kommer i tanke om, at jeg slet ikke har nogen

Da jeg nu har fået rejest mig fra savsmulden, og med inspiration fra camillas moster,
Ja så tror jeg da, at jeg vil se om der er mere stegt gris med græs i mælk, [mums]
serveret på en bund af teQuilafamberet barm.
Så kan jeg osse lige nå at vinke til folket, ja de blir så glade, at de vinker igen.
(Nogen af dem med kulturstridig, lukket hånd)

Godt at balkonen er så høj at de ikke kan se, at der sidder stumper af pernille mellem de sidste tandstumper.
Og godt den er så høj, at to mater ikke kan nå.

Men stakkels frøken tequila,,,, TEQUILA tag nu et skridt frem, vælg noget flæsk,
For i morgen kunne det jo ende med at der kun serveres bogmesterstang fra balkonen..

Ja så må jeg jo til det, turen til balkonen, og jeg er ikke engang blevet redt(DU HOLDER DIN MUND HALVKLOG) øh måske osse dig keldd

Nå det er der nok ikke nogen der opdager, især ikke da jeg tænker at ryge en grøn mirit på vejen,
En dejlig selvgjort røgelse, der får folket til at se meget sjovere ud.
Og får én selv til at tro, at man bruger monokel.
http://ding-dong.net/kandu/green-mirit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 14:57

og så faldt jeg lige at stolen af grin -

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-11-05 19:29

miritdk - ryger du også mirit......

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-11-05 21:05

Citat
og jeg er ikke engang blevet redt

Øøøøøøøøhhhhhhh [hør] bonevoks og pudseklud

mvh dova

(Der stod ikke jeg skulle holde mund

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 23:02

jeps ryger både af og på hanne

dova dova dova ........ du har kigget foto hvad

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-05 23:31

hvad i alv..........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 23:33

keldd altså -

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-11-05 23:43

mirit

Ja, jeg har kigget fotos, for jeg havde gået og tænkt lidt på, om det nu også kunne være rigtigt:

http://ding-dong.net/natmadtildova.jpg

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 23:44

hold da op - det ligner en tegning jeg i sin tid lavede af moses på bjerget i stenaldermand udgave

Kommentar
Fra : perulla05

Dato : 22-11-05 20:13

I er godt nok skøre...
Herlige og underlige - og skøre...

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 24-11-05 13:27

Spørgsmål til natmaden.
Hvis nu ikke teguila vil modtage sin pointgave,
skal salt og citron så dele dem ?
Og hvis ja, hvordan ?
mvh halvdum

Accepteret svar
Fra : teguila

Modtaget 500 point
Dato : 28-11-05 01:22

kan man ikke tage 14 dage sådan stille og rolig eller hvad natmaden?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-05 08:20

Du kan da tage 14 dage mer om ugen, hvis du vil, frk.tequila, men så er citronen nok blevet sur.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-05 08:22

Altså den gule

Kommentar
Fra : teguila

Dato : 05-12-05 03:42

ja natmaden men prøv at styre din kvinde hun er mærkelig ? og jeg er pest 1oo %

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-12-05 08:03

gule citroner? har man hørt så galt...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-12-05 09:24

Hold jer fra det stærke juleøl.
Hilsen
Keldd........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-12-05 10:06

Øl smager godt med citron i...

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-12-05 12:35

camillasmoster, det må da vist være juleøl, den der søde klistrede, du ved nok.... som man kan få lyst til at dyrke en gang imellem. underligt nok.
...aase

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-12-05 12:38

hvordan går det med teguilas kavalergang? er citronerne begyndt at trille?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-05 12:48

teguila,,, kavalergang,,, kom jeg til at skrive frk.

Ja hvor mon teguila gemmer citronerne

Jeg vil nu foretrække min øl uden den slags citrus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-12-05 12:55

Ja, det kan nu også bruges i en pilsner.

Uhm, mørk øl (minus Guiness) er godt.

Schwarze beer fra Tyskland - måååms.

Engang, jeg var i Bremerhaven eller Stralsund (kan ikke hsuke, hvor) kom marineforeningen med en hel fustage schwarze beer - den forsvandt ret hurtigt

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-12-05 13:09

... og det ser ud til, at der stadig er problemer med hsukemmelsen, hoops dit lille pus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-05 13:57

teguila -> Viste ikke at hun havde været ude af sit bur , de sidste par dage.
Jeg må have tejcket tremmerne, og skal sikkert også have gravet er voldgrav omkring buret,
men tror ikke at det hjælper.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-12-05 15:44

Jeg kom bare til at tænke på den gode øl, så hikkede jeg og uuuups

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 05-12-05 20:40

Hej teguila.
Bunden i vejret, og op med humøret:)
Jeg formoder du er en (svagtseende) mand,
siden du interesserer dig for natmadens kone,(kvinde)
og også lader hende pisse dig af. ;)
Bare nu ikke, natmaden oven i købet, bliver jaloux og "gul" i skralden. :D
til natmaden
Se så at få afleveret din "velkomstgave"
mvh halvdum

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-05 21:45

ja-ja-jaa hr.halvklog

DING-DING SIDSTE GLAS !!

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-05 22:07

Tak for svaret teguila.
Og velkommen til kandu

og så lige

Mvh. Anonym

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-05 22:08

Der er ikke mere salt !!!!!

Kommentar
Fra : teguila

Dato : 06-12-05 04:34

jeg er på ? tr4or jeg i! ingen teguila så nu prøver vi RØDvin med Citrus det virker for venter jeg %
ret kurveten op natmaden tjejk buret ¤ ikkee MEre salt man bliver tørstig

Kommentar
Fra : teguila

Dato : 06-12-05 05:13

tC:keldee :halvdum :aasenissum:dova miritdk :og Natmaden :ups og Camillamoster hvorfor svare I så sent eller er det bare Mig der er tidlig på den ?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-12-05 16:11

kan man ikke tage 14 dage sådan stille og rolig eller hvad tequila?
http://www.kandu.dk/dk/spg/78241#865881