/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Bog om Hundens ernæring.
Fra : Bragesvej
Vist : 835 gange
50 point
Dato : 18-11-05 17:31

Jeg søger en bog om dette emne, bogen må kun omhandle dette emne. (Dansk)

Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 18-11-05 17:32

eller kost om i vil

Accepteret svar
Fra : Sannie

Modtaget 60 point
Dato : 18-11-05 17:49
Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 18-11-05 18:38
Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 18-11-05 19:07

Ja det hele kan bruges, men mangler en bog jeg kan side med der hjemme ...jeg ved sku der findes en...husker bare ikke navnet på den.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 18-11-05 19:22

Hvis det er en helt specifik bog, du leder efter ... så må du komme med nogle flere hits ...
på dette link http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22hundens+ern%C3%A6ring%22&meta= findes der bøger om emnet ... du skal såmænd bare klikke på de forskellige - og når du så har fundet dén bog, du vil ha, så søger du specifikt på dén (på google) - så dukker der en butik / auktion op, hvor du kan købe bogen ... måske endda online, og så kan du få den sendt lige til din dør, så du ikke behøver at ulejlige dig mere end du har gjort - på tastaturet.

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 18-11-05 19:25

http://www.akademisk-antikvariat.dk/katalog/41.htm

http://bogkassen-kbh.dk/Hunde.htm

Hundens ernæring af Ib Engelhard. Bemærk, at den er fra 1977, så du skal måske lige tage i betragtning, at man har lært meget mere om hundens ernæring siden da. Noget er måske ligefrem forældet.

Forfatteren har dyrlægeklinik i Værløse, så der skulle da være muligheder for at spørge ham, om der er nogle ændringer.

Kan købes antikvarisk, som det fremgår.

Hvis du søger på hundens ernæring i Google, får du også en masse brugbare links.

Hilsen
Vesterbo

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 21-11-05 18:24

Tak for svaret Sannie.