/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Der opstod en fejl på siden!!???
Fra : mothers
Vist : 476 gange
400 point
Dato : 18-11-05 17:00

Hejsa..
Når jeg er på nettet på min computer og jeg vil se billeder på hjemmesider, skrive ny mail i min ofirmail og ganske almindelige ting som at bestille biografbilleter osv,, skriver min computer, at "der opstod en fejl på siden"!!

Min computer er en bærbar "Compaq presario 900", den er vel ca, 3 år gammel og virker ellers optimal. Jeg har windowsXP på den og min internetforbindelse er ADSL og super hurtig...
Hvad kan der være galt!??
Håber der sidder en derude bag skærmen der kan hjælper.
God weekend fra Mothers.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 18-11-05 17:04

Hvornår har du sidst opdateret sikkerhedsfiler?
For det kan være din axtive x og din java der er noget i vejen med.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : mothers

Dato : 18-11-05 17:09

Hej bevi54.
Ja har tænkt det kunne være noget med java-halløj, hvordan kan jeg se om det er det der er galt!? og hvordan opdaterer jeg!??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-05 17:12

Jeg har lige haft det samme problem, det hjalp da jeg gik ind i internetindstillinger, og slettede midlertidige tempfiler og cookies

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 18-11-05 17:15

i browserren funktioner ->internetinstillinger -> avanceret-> microsoft WM kan du prøve at slå java til
Hjælper det ikke så slå dem fra igen.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-11-05 18:18

hejsa

kan du se noget her i felt nr. 9 ??
http://www.znn.dk/

hvis ikke så mangler du sidste java, som du kan hente her
http://java.com/en/

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-11-05 19:16

DK - husk lige hvis du falder over en bærbar.
Sorry mothers - undskyld forstyrrelsen.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 18-11-05 19:18

Se lige her fundet på nettet

Prøv lige det her FØR du laver en rep. af WinXP.

1. Sæt din WiNXP CD i dit cd-drev.
2. Start > Kør : sfc /scannow

Måske det ville hjælpe at køre en rep af din windows xp

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP cd husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
2:Og nu skal du trykke på I Agree/Godkende Licens' (F8)
3:spring det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsæt din indstalation (nyindstalation)
4:Nu kan du så vælge hvilket drev din nye indstalation skal ligge på og her er det gerne dit C drev med mindre du kører dualboot.
5:Og nu fortæller den dig der er et syresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R)
og nu skal du trykke på R.
6:Og du vil nu se at den laver en helt ny indstalation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger
og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler
7:PS husk at have din CD-Key klar da denne skal bruges da det jo er en "nyindstalation" og under indstalationen skal du sætte
det hele op igen og her tænker jeg på netværk og dit tastatur + div.
8:Virker dette ikke på dit problem ja så er det en hardvare fejl
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q315341

Prøv lige det her FØR du laver en rep. af WinXP.

1. Sæt din WiNXP CD i dit cd-drev.
2. Start > Kør : sfc /scannow

Den tjekker at alle dine Windows for fejl m.m.

kilde http://www.eksperten.dk/spm/312010

MVH Bevi54

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-05 19:30

Og før du begynder på rep mm, så prøv lige at slette cookies og midlertidige tempfiler

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-05 08:24

Det kunne jo være der rent faktisk er fejl på siderne? Det er der oftere end man umiddelbart skulle tro grundet sjuskede programmører. Læg en URL (internetadresse) til en af siderne hvor du har problemet. Så kigger jeg på koden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-05 08:27

Ps. Hvis du får en fejl på en side kan du i statuslinjen yderst til venstre dobbeltklikke på det gule skjold med udråbstegnet. Så får du en forklaring på hvilken fejl der er tale om.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mothers

Dato : 20-11-05 13:32

Hej Alle..
Tak for alle de gode bud.. Jeg har slettet alle coocies, og temp. filer, det hjalp desværre ikke, jeg har også slået Java til som du foreslog Bevi54, det hjalp desværre ikke.. I felt nummer 9, kan jeg se en gul bil!!
Når jeg dobbeltklikker på det gule skjold med udrådstegnet skriver den at objektet understøtter ikke denne fejl eller metode! Det er ikke fordi der er en fejl på siden for jeg kan godt åbne den hjemme hos min kæreste... Dit andet forslag Bevi54, er desværre ikke muligt da min cd er pakket ned i alt mit flytterod..
Hvad gør jeg nu??? Hjæææææææææææææælp..

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 400 point
Dato : 20-11-05 13:50

gå til documents and settings\username det navn du bruger til at logge ind med,
lokale indstillinger\ temp marker alt (Ctrl A) Hold Shift tast nede og tryk på delete der kan være et par filer der ikke kan slettets.

derefter gå et dir tilbage og gå ind i temporer internet files marker alt hold shift nede og tryk på delete

håber det kan afhjælpe.

hold shift nede
betyder at det ikke lander i din skraldespand, men ryder direkte ud og kan ikke hentes bagefter.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-05 13:50

Har ikke prøvet det selv, men du skulle kunne reparere Internet Explorer ved at gå ind under din windows mappe og undermappen inf. Her finder du filen ie.inf højreklikker på den og vælger install!

Kommentar
Fra : mothers

Dato : 20-11-05 22:57

Så på en anden side hvor man kunne stille spørgsmål, at der var en der havde samme problem: Der var der en der foreslog at det kunne være hans Firewall der blokerede JavaScript!
Der står også noget JavaScript window open inden den skriver der opstod en fejl på siden... Hvis det er det, hvad kan jeg så gøre??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-05 23:03

Tja du kan jo prøve at gå ind under menu Funktioner i din browser derefter internetindstillinger > avanceret og tryk på gendan standarder! Hvilken firewall kører du med?

Kommentar
Fra : mothers

Dato : 20-11-05 23:08

Norton antivirus 2002...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-05 23:12

Det er jo ikke en firewall!

Kommentar
Fra : mothers

Dato : 20-11-05 23:14

hmm, nå for søren... Windows firewall så...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-05 23:33

Ja men du har vel ikke lige pludseligt fået dit problem fordi den er til, eller hvad? Har du prøvet at gendanne standard?

Kommentar
Fra : mothers

Dato : 20-11-05 23:42

Aner ikke hvad der er galt, har prøvet alt hvad der er forslået her og søgt på nettet, men intet hjælper.. Ja har prøvet at gendanne standard...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-05 01:37

Og har du prøvet at finde ie.inf og højreklikke på den og så installer?

Godkendelse af svar
Fra : mothers

Dato : 22-11-05 18:50

ja, ingen ting lykkes, men du bliver belønnet for din indsats..
Tak for svaret bevi54.

Mvh Mothers...

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 25-06-06 18:09

prøv og at reformatere den hvis den ikke duer så gå til det sted hvor fu har købt den og sig at den ikke duer