/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
P.Plads ved tivoli
Fra : joker138
Vist : 1447 gange
50 point
Dato : 18-11-05 08:50

Den nærmeste p.plads ved tivoli, der var engang en lige ved politigården. en byggegrund ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-05 09:42

Vi har helt opgivet på forhånd at parkerer i nærheden af Tivoli, så vi sætter bilen ved en togstation tæt på, og tager toget det sidste stykke vej

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 50 point
Dato : 18-11-05 10:54

Der er en under industriens hus på rådhuspladsen, men den er dyr. Jeg plejer at sætte min bil lidt ude af istedgade, for der går man over til to timers fri parkering Der er dog ca 10-15 min at gå.
Alternativt studiestræde, hovedbanegården eller en af de (få) pladser der er rundt om tivoli.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 18-11-05 11:14

Nå ja glemte lige at nævne der er en udgang fra tivoli ved madame T.s voksmuseum, så man skal gå ti skridt for at hente bilen, men jo altså noget længere at gå fra bilen til indgangen.

Kommentar
Fra : 4tuna

Dato : 24-11-05 20:38

Jeg benytter altid P-pladsen ved Falck-huset. Der er altid plads.

Godkendelse af svar
Fra : joker138

Dato : 24-11-05 20:51

Tak for svaret jomfruane.