/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Dunlop Gold Seal F11 Tire
Fra : grevelund
Vist : 561 gange
100 point
Dato : 17-11-05 23:10

Hej alle sammen

Jeg står og skal have nyt fordæk på min Honda CB 450.. Har kigget på et par forskellige og ville lige søge ekperthjælp..
Det ene er et Michelin og det andet et Dunlop, ( http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Dunlop-Gold-Seal-F11-Tire-100-90-18-New-Never-Mounted_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ34284QQitemZ4589107550QQrdZ1QQsspagenameZWDVW ).. hvordan er det sidste? Det er nemlig meget billigere så hvis der ikke er den store forskel er der jo ingen grund til at køe mærkevare..

Håber i kan hjælpe!

Kasper

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-05 23:45

Hvorfor ikke prøve noget helt andet, nemlig Metzler.

Det synes jeg er det bedste, og min Suzuki400 kører altid på sådan nogen.

Dunlop er jeg ikke så vild med.

mvh dova

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 18-11-05 02:42

hej grevelund.
din fedterøv det er dit liv det gælder.
køb for fanden noget det dur, og betal for det.
mvh halvdum

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 18-11-05 02:48

dova hvad fanden ved du om at køre,det er vel de eneste dæk du har preøvet :D
Og så er de vel ikke engang vandfaste :D :D
1000 kr eller mere er dit liv vel bærd.
mvh halvdum

Kommentar
Fra : grevelund

Dato : 18-11-05 09:30

Halvdum.. Prøv lige at slap af, jeg spørg jo nok herinde for at finde ud af om det er godt nok med noget andet end michelin, har nemlig set det på amerikanske forumer, hvor de ikke snakker dårligt om det.. Det lyder jo ikke til at aner noget om den dæk type, så jeg synes bare at du skule holde kæft om hvad mit liv er værd, det kan du vel finde ud af...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-05 14:48

Citat
dova hvad fanden ved du om at køre,det er vel de eneste dæk du har preøvet :D
Og så er de vel ikke engang vandfaste :D :D
1000 kr eller mere er dit liv vel bærd.
mvh halvdum

Luk du bare din idiot.....du burde fandme hedde HELdum.

Hvad jeg ved om at køre kommer egentlig ikke dig ved, men kan da oplyse, at jeg har kørt motorcykel de sidste 30 år.

Sorry grevelund, det var ikke meningen, at jeg vil lave dit spørgsmål til en brokketråd.

Men jeg spurgte min mand, som har flere motorcykler, og han ville ikke købe Dunlop.

Han mener, at de er for stive i materialet og ikke har ordentligt vejgreb på f.eks. våd vejbane.

mvh dova