/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvor kan man finde gratis pause skærme t~
Fra : allinone
Vist : 469 gange
20 point
Dato : 04-11-02 20:33

jeg har søgt på nettet for at finde gratis ringetoner til min siemens m50 men jeg kan ikke finde noget der er gratis hjælp mig !!

Accepteret svar
Fra : LILLIU

Modtaget 20 point
Dato : 07-12-02 19:16

Efter der er kommet afgifter på ringetoner, billedbeskeder osv.. har jeg ikke set at man kan få det gratis nogle steder.
Så mit bud er der der ikke findes nogle steder hvor at du kan få en pauseskærm gratis. De sider der har pauseskærme, ringetoner osv... skal nemlig betale et gebyr til teleselskaberne ved afsendelse samt evt. gebyr til CODA osv...
-desværre....