/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Manual til en danMark2 Elite telefon.
Fra : 221948
Vist : 993 gange
159 point
Dato : 04-11-02 19:14

Jeg har lige fået en danMark2 Elite telefon. Men jeg har ingen brugsanvisning og ved slet ikke hvordan man bruger den. Er der nogen som kender til den? Eller er der nogen der ville være så søde at sende mig en vejledning?

På forhånd tak for hjælpen.

Christian Mortensen

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-11-02 19:26

Hej 221948,

der er en vejledning her... det er dog ikke en manual... -->
http://home.worldonline.dk/gildberg/danmark2.html

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : 221948

Dato : 05-11-02 15:14

Hej Srarup!

Det er desværre ikke denne telefon jeg søger vejledning/manual til.

Med venlig hilsen
Christian M.

Kommentar
Fra : Jaze01

Dato : 05-11-02 19:07

Hej

Jeg har den originale fra brugervejledning fra GN Telematic. Det er en 35 siders sag som jeg desværre kun har i Papir format.
Evt. Fax nr ?

Mvh
Jens

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 06-11-02 00:48

Hej Christian,

oki doki...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : 221948

Dato : 06-11-02 15:30

Hej Jens,

Hvis du har tid og lyst må du meget gerne faxe min far manualen på faxnummer:

77300679 (att. Henning Mortensen)

- Jeg siger mange gange tak for venligheden ;)

Mange Hilsner
Christian Mortensen.

Accepteret svar
Fra : Jaze01

Modtaget 159 point
Dato : 08-11-02 17:58

Hej

Så er den sendt.
Bemærk 2 sider måtte sendes seperat.

Mvh
Jens

Kommentar
Fra : 221948

Dato : 08-11-02 21:24

Hej Jens,

Endnu engang tak! Min far henter den til mig på mandag. Jer har accepteret dit svar, og håber at du har fået dine point! Igen mange tusinde tak for venligheden - Det er dejligt at der findes sådanne mennesker som dig ;)

Mange hilsner
Christian Mortensen

Godkendelse af svar
Fra : 221948

Dato : 08-11-02 21:28

Hej Jens!

Jeg siger tak herfra og god hav en rigtig god weekend. Min far henter brugsanvisningen til mig på mandag. Så er der kun tilbage at sige: Tak for svaret Jaze01!

Hilsen
Christian M.