/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tv-Out i win xp med GeForce4 Mx440
Fra : Caine
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 04-11-02 17:50

Hej

Mit tv-out i mit graffikkort (GeForce 4 MX 440) virker ikke med mit fjernsyn dvs. et "Philips 28'' 50Hz" det bare sort/hvid
i en opløsning på "800/600 32bit" kun hvis det nedsættes til 460/320 (sådan ca ) kan der vises farver men kun i 8bit
og man kan derfor ikke afspille film o. lign.

håber at dette kan bruges til et svar!!

/Caine

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 110 point
Dato : 04-11-02 18:56

Hej Caine,

bruger du composite eller s-vhs?

du ka' evt. prøve at gennemgå denne side... "TV-Out Connection and Adjustment for GeForce4Ti and GeForce4MX (GeForce2MX) Video Cards, with TwinView (nView)"... -->
http://www.digit-life.com/articles2/gf4/geforce4-tv-out.html
for at se om det ka' afhjælpe dit problem...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-02 18:18

"Caine" <Caine.news@kandu.dk> skrev :

>Mit tv-out i mit graffikkort (GeForce 4 MX 440) virker ikke med mit
>fjernsyn dvs. et "Philips 28'' 50Hz" det bare sort/hvid
>i en opløsning på "800/600 32bit" kun hvis det nedsættes til 460/320
>(sådan ca ) kan der vises farver men kun i 8bit
>og man kan derfor ikke afspille film o. lign.

Måske var news:dk.edb.hardware.grafikkort et bedre sted at
spørge.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Godkendelse af svar
Fra : Caine

Dato : 05-11-02 00:07

Tak for svaret strarup.