/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Min skærm går ud når jeg skal logge ind
Fra : mikk0077
Vist : 426 gange
20 point
Dato : 17-11-05 10:48

Hej folkes!
Når jeg tænder min computer starter den fint op og alt ting, men så snart den kommer til der hvor jeg logger ind (Det sted med den lyseblå baggrund) går skærmen i sort. Den slukker ikke, den går bare i sort.
Jeg har nu genstartet i fejlsikret tilstand og ændret mine log-på indstillinger. Det virker.
Er der nogle der ved hvorfor den gør det?

På forhånd tak!

Mikkel

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 17-11-05 10:50

Du kan have noget snavs på pcèn.

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 17-11-05 13:35

det lyder mærkeligt men det kan være dit graffikkort. prøv at tage det ud og sætte det ind igen. eller hvor stort er det...?
er det passiv køling eller aktiv køling.
AZIX

Kommentar
Fra : seksti2

Dato : 17-11-05 16:13

Hej aZiX
Var det mon en god idé du fik ryddet op på dine drev ??. Altså en diskfragmentering efter du først har fået slettet alle dine Cookies !
Hilsen seksti2

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 17-11-05 16:39

#seksti2
du burde nok lige koncentrer dig om ham der stiller spørgsmålet.. og ikke mig!! har ikke noget lort på min pc. alle mine drev er ryddet op.....!!!! og jeg har ikke nogle cokkies til at ligge og flyde...!!!!
og nu til endnu en mulighed
#mik0077
det kan også være fordi du kører med 2 grafikkort. hvis du har et onboard graffikkort og et ekstrent. kan de kollidere. hvis du har 2 installeret så afinstaler den du ikke bruger

:) Christoffer L Nedergaard

Kommentar
Fra : seksti2

Dato : 17-11-05 17:05

Til aZiX
Du er sku da lidt stor i munden må jeg nok sige ! Sker det ikke for dig du sender noget et forkert sted hen ???. Stave kan du heller ikke. Læs din tekst !
seksti2

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 17-11-05 18:05

ved jeg ikke kan stave men sender ikke noget forkert sted hen ....

men anyway gør ikke så meget