/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hjulbolte
Fra : CCjunior
Vist : 1045 gange
100 point
Dato : 17-11-05 05:40

jeg har mistet hjulboltene til mine vinterfælge. hvor får jeg nogen nye til en overkommelig pris ??
det drejer sig om en peugeot 306HDI 1999

Thansen har dem til 19kr stykket, men det syntes jeg sq er lidt dyrt...

Junior

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 17-11-05 06:55

Prøv hos en "hugger", de må have TONSVIS af sådanne liggende
Hvis du tager en enkelt original med er det jo nemt at se om de ligner hinanden...og jeg vil gætte på at en nævefuld håndbajere kan klare "betalingen".

Mvh
Palle Jensen

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 100 point
Dato : 17-11-05 08:21

hos biltema får du et sæt med 20 hjulbolte, deraf 4 låsbare, til 125 kr. og så er der oven i købet en top med til de låsbare møtrikker. og så er de nye. ikke noget gammelt brugt skrammel. har selv lige købt til mine vinterhjul, og de er perfekte

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 17-11-05 08:53

Jeg mistede også en bolt for noget siden, kørte ganske enkelt hen til ham som havde monteret dem og sagde at der var smuttet en bolt ud.

Så satte han da bare en ny i, ganske gratis.

I sommers mistede jeg også en bolt, her havde jeg selv monteret hjulene, så der var ikke så mange at klage sin nød til, kørete ud på det aut. værksted hvor jeg køber reservedele, og spruget om de ikke havde en ekstra bolt liggende (samtidig med at jeg købte reservedele) og selvfølgelig havde han en "gammel" bolt liggende uden beregning

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 17-11-05 11:43

JA kør ud til en "Hugger" der kan du få dem SUPER billigt. Bare du selv finder dem og piller dem af bilen :)

Sådan et sted har vi hentet mange dele til vores den gamle bil vi havde

Så afsted med dig.

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 17-11-05 12:15

Hvis du køber u-originale bolte, så pas på at tjekke længden er den samme som de originale bolte, ISÆR hvis der er tromlebremse bagpå. vh

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 17-11-05 12:15

Nogle steder er de altså og pillet af når du kommer og ligger i nogle kasser ;)

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 10-01-06 15:02

Tak for svaret trimare46.