/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
græsk
Fra : CCjunior
Vist : 2324 gange
50 point
Dato : 17-11-05 05:21

jeg arbejder sammen med en græker og kunne godt tænke mig at lære et par gloser på græsk..
bare et par simple sætninger..
noget i stil med : hvordan har du det. osv...

Junior

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 50 point
Dato : 17-11-05 07:06

Prøv at kigge her,men jeg tror bare ikke at du får så meget ud af det,den oversætter bare fra dansk til græsk
http://www.translation-guide.com/free_online_translators.php?from=English&to=Danish

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-11-05 07:15

Lån på biblioteket
Citat
Beskrivelse Udvælg
89.13
Græsk sprogkursus : grundkursus. - Spånga : Univerb, 2004. - 3 cd'er (ca. 3 t., 11 min.), 2 bøger (a 62 sider) : ill. + 1 minigrammatik. - (Lyt og lær)

På omslaget: Dansk til græsk.
Cd'er: Dansk til græsk.
Bøger: Dansk øvelsesbog : grundkursus I-II, og: Greek vivlio askiseon : vasiki ekpedensi I-II.
Minigrammatik: Dansk-græsk minigrammatik.
Bestil.nr: DK 606 (Univerb). - Bestil.nr: 25636082

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-05 08:51

Et godt ord er tak / mange tak.
Det staves ikke sådan men lyder ca. sådan her: "afgarristo" uden tryk på nogen stavelse.

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 10-01-06 15:02

Tak for svaret jangchr.