/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlocking af T65
Fra : Melander
Vist : 434 gange
550 point
Dato : 04-11-02 16:10

hejsa

En jeg kender har en t65 som han desværre, er kommet til at bruge det kort der fulgte med i.

Men er der nogen i østjylland der kan unlocke den, han vil helst møde op med den.(tror han er lidt øm over den).

mvh. Melander

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 550 point
Dato : 04-11-02 19:43

"Melander" <Melander.news@kandu.dk> wrote:
> er der nogen i østjylland der kan unlocke den, han vil helst møde op

Kan ske f.eks. her.
Mvh
John, MobiFix, Hasselager/Aarhus S, tlf. 87389999

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-11-02 21:13

oki, jeg giver ham dit nummer, og virker det, så får du pointene....

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-11-02 23:17

Hej Melander,

MobiFix er nyhedsbruger... og ka' ikke læse din besked før du trykker på "skriv til nyhedsbruger", på linjen over hans navn... du ka' bl.a. læse om det i Relloms tip... "Kontakt til nyhedsgrupperne"... -->
http://www.kandu.dk/dk/tip/2218

og når du skriver ud til nyhedsgruppen vil det nok være en go' ide at la' være med at nævne det med Point... Nyhedsbrugerne er ikke en del af kandu... og nogle nyhedsbruger får et føl på tværs når de hører det ord herinde fra Kandu...

du ka' bl.a. her se hvordan sus1234 blev overfuset da hun nævnte det med point over for en nyhedsbruger... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/6386
og hun er ikke den eneste der blevet overfuset pga. det... så hvis du skriver ud til nyhedsbrugerne vil jeg foreslå dig at undgå det med at nævne noget om point...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 09:56

"Melander" <Melander.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:1Xvx9.1024$oC3.152299@news010.worldonline.dk...
> hejsa
>
> En jeg kender har en t65 som han desværre, er kommet til at bruge det
> kort der fulgte med i.
>
> Men er der nogen i østjylland der kan unlocke den, han vil helst møde op
> med den.(tror han er lidt øm over den).
>
> mvh. Melander

Det kan jeg i Fredericia og det er gratis !
Mvh. stephan

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-11-02 15:49

">
> Det kan jeg i Fredericia og det er gratis !
> Mvh. stephan
>

Øhh nå... hvorhenne i fredericia, er der et nummer han kan ringe på???

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-11-02 15:51

"MobiFix - Aarhus" skrev d. 04-11-02 19:43 dette indlæg :
> "Melander" <Melander.news@kandu.dk> wrote:
> > er der nogen i østjylland der kan unlocke den, han vil helst møde op
>
> Kan ske f.eks. her.
> Mvh
> John, MobiFix, Hasselager/Aarhus S, tlf. 87389999
>
> Jeg har givet ham dit nummer:)

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-11-02 15:52

tak for advarslen strarup :)

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 08-11-02 14:56

Tak for svaret MobiFix - Aarhus.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 08-11-02 22:47

Hej Melander,

det var da så lidt...

synes bare det ville være lidt træls at få slynget ubehageligheder i hovedet, fra diverse nyhedsbrugere der ikke lige bryder sig om kandu... nu tror jeg dog ikke lige disse nyhedsbruger er af den slags, der gør det... men det sku' ikke undre mig om der sidder en nyhedsbruger der sidder og støvsuger diverse indlæg fra nyhedsgrupperne mht. Kandu og fejlplaceringer eller bare for at se om point sku' være nævnt...

mvh.

Strarup