/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Spoiler på Galant GTi
Fra : bandith
Vist : 496 gange
50 point
Dato : 29-07-01 15:50

Jeg har en Galant GTi fra '91. Jeg har det problem at min bagspioler er begyndt at skalle af !!!! Er der andre der har været ude for samme problem ? Og hvad kan man gøre og hvad er prisen.....

Lau

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 60 point
Dato : 29-07-01 16:03

Da malingen skaller skyldes det nok en lakskade. Det er muligt at reperarer det med minature sprøjte anlæg. Du kan se priser på http://www.bilplejen.dk/ :)

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 29-07-01 16:12

Hvis den er galvaniseret kan det være det der bobler op...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-07-01 18:12

Skift spoiler + resten . Nu er det svært at se vor fremskreden det er,
hvis det skal laves ordentligt er det et job for en "autolakker".

--
Jørgen Møller Rasmussen, også kendt som JR.
Ved lidt om alt, men vil gerne vide ALT om alt. !
\!/
(@ @)
o00-(_)-00o