/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
CS server vs LINKSYS router - help!
Fra : 4602
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 16-11-05 19:04

Hej alle.

Vi er nogen stykker der spiller CS. Da jeg har fået den bedste ADSL opkobling er det besluttet at jeg skal være server.
Jeg har fået lavet min CS server, men vi kan ikke komme i kontakt med den, da jeg sidder bag en LINKSYS (befsr41) router. Da en router ikke er min stærke side, håber jeg at der sidder et klogt hoved som kan guide mig igennem trin for trin, hvordan jeg sætter min LINKSYS op. Det er tilladt at skærre det ud i pap for mig - på forhånd tak.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 17-11-05 12:46

Tror mere det har noget, at gøre med din firewall.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-11-05 14:40

"Hvorfor er en lille hvid and, når den flyver oop i luften"

Ja det er et noget defust spørgsmål, lige som det du har stillet, så vi kan kun gætte os frem til det.
?? Køre du med statisk eller dynamisk IP adresse på nettet ??