/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
sjælevarmer
Fra : Loenfeldt
Vist : 4834 gange
35 point
Dato : 16-11-05 16:53

Hej
Jeg leder efter en sjælevarmer/bolero strikkeopskrift str. 4 år
håber der er nogen der kan hjælpe.

mvh
loenfeldt

Kommentar
Fra : zikka

Dato : 16-11-05 17:25

www.garnstudio.dk, her holder alle drops opskrifter til. ellers er der. www.knitty.com, her er der med garenti en - men opskrifterne er på engelsk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-05 17:33

Jeg har lige været alle børneopskrifterne igennem på garnstudio, og der er der desværre ikke nogen

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 17-11-05 15:34
Kommentar
Fra : Loenfeldt

Dato : 17-11-05 17:01

det skal helst være en på dansk.
Og i str 4 år

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 17-11-05 18:31

den dækker også str. 4 år. jeg kunne evt. oversætte den for dig, hvis du er interesseret.

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 17-11-05 19:22

www.netgarn.dk/opskrifter-oversigt/boern.htm. pigebolero i bl. a. str 4 år. på dansk

Accepteret svar
Fra : tpjevser

Modtaget 35 point
Dato : 05-01-06 17:01

har en opskrift på bolero str 4 år til låns. hvis jeg skal sende en kopi til dig, så kan jeg kontaktes på runaoglars@vip.cybercity.dk.
bogen kan også lånes på biblioteket.den er skrevet af erika knight og hedder strik til englebørn to til fem år.

Kommentar
Fra : Loenfeldt

Dato : 05-01-06 17:09

Hej
Jeg tror, at jeg slår et smut forbi bibliotekket. Det kunne jo være at de var andre gode opskrifter i den.
Jeg har i forvejen nogle af hendes bøger, og de har skabt hjubel i faMILIEN.
tak for dit tips.

Mvh
Loenfeldt

Godkendelse af svar
Fra : Loenfeldt

Dato : 05-01-06 17:10

Tak for svaret tpjevser.