/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hyperlink i outlook
Fra : openphone_unlock
Vist : 588 gange
200 point
Dato : 14-11-05 20:26

jeg har en lille opgave

når jeg modtager en mail med et link til en hjemmeside
og jeg klikker på linket kommer jeg til mappen dokumenter (på min egen pc)
det er kigegyldigt hvem der sendser link til div hjemmesider jeg har også slev prøvet at sende en mail med et link til en hjemmeside (til mig selv ) det er samme resultat

opgacen er så HVOR RETTER JEG DEN (FEJL)
det er i otlook i office pakken til xp problemet er (den danske udgave)

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-11-05 21:02

Har du stillet outlook korrekt.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 200 point
Dato : 14-11-05 22:20

Fra hjælp i outlook:

Åbne en hyperlink i en meddelelse
Klik på hyperlinken.
Bemærk! Hvis du bruger mere end én browser, kan du angive, hvilken browser der skal bruges til at gå til hyperlinken. Hold SKIFT nede, klik på hyperlinken, og find derefter den ønskede browser i dialogboksen Find kædeoversigt.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 15-11-05 11:00

Det ser ud til, at den er indstillet til at gemme frem for at åbne

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 15-11-05 21:57

Har du prøvet at holde Ctlr nede når du klikker på linket?

Godkendelse af svar
Fra : openphone_unlock

Dato : 16-11-05 17:56

Tak for svaret emesen.
jo det var det der skulle til

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-05 18:49

Selv tak - det var bare noget jeg fandt i hjælp fra Outlook.