/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Xenia trådløs
Fra : Fynbo2
Vist : 709 gange
220 point
Dato : 14-11-05 08:19

Hejsa...Jeg er ny herinde..så har desværre kun 20 points at give ....Men jeg har fået en Xenia plus trådløs foræret..men har ingen manual..er der nogle der ved om den kan hentes på nettet et sted??? På forhånd tak.....med venlig hilsen Fynbo2

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 14-11-05 09:30

http://home.worldonline.dk/bba/cordless/xenia-p.htm

Det er det nærmeste jeg kan komme...

Vh fluffy

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 14-11-05 09:30

øøøh, du har sat 220 point på højkant.

Kommentar
Fra : Fynbo2

Dato : 14-11-05 09:34

Fluffyclaus......Den kendte jeg godt.....desværre.......og den fortæller desværre ikke hvordan telefonen fungerer med alle de knapper

Viviborgen.....JA...fandt ud af hvordan jeg fik ekstra 200 points da JEG havde lavet indlægget......

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 14-11-05 09:52

Det må være en ældre fonus... ascom har på deres hjemmeside ingen informationer om xenia serien overhovedet.

vh fluffy

Kommentar
Fra : Fynbo2

Dato : 14-11-05 09:54

Fluffyclaus....Ja tror den er fra sidst i 90èrne....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-05 13:12

Prøv lige at se om det her er noget du kan bruge: http://hufflepuff.opasia.dk/pub/tdc/selvbetjening/pdfupload/xenia_plus.pdf

Kommentar
Fra : Fynbo2

Dato : 14-11-05 13:53

takker mange gange for svaret O.V.N. det var lige det jeg kunne bruge

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 220 point
Dato : 14-11-05 13:58

Jeg hjælper gerne hvor jeg kan og har faktisk hjulpet et par stykker med brugermanualer fra denne side, nu mangler du bare at lukke spørgsmålet, det gør du ved at klikke på accepter svar øverst til højre over spørgsmålet

Godkendelse af svar
Fra : Fynbo2

Dato : 14-11-05 14:03

Tak for svaret o.v.n..