/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
World Of Warcraft !
Fra : chahin
Vist : 615 gange
20 point
Dato : 14-11-05 00:07

Heey !

syntes der er mange folk som spiller wow bliver hurtig op i lvl.

jeg spiller det meget men det tager LANG tid for mig og få min mand op i lvl, forstår ikke hvorfor er kun lvl 20 :(

ved i hvordan man hurtig kan blive høj i lvl `?

mvh Chahin

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 14-11-05 00:55

Kender ikke meget til wow men har spillet en del swg. Tror det er lidt samme prænsip.
I swg fandt jeg en grotte med nogle dyr som gav god xp (experience) = Level
Så kunne jeg står der nogle timer og dræbe dem. (de blev jo gendandet et stykke tid efter de er dræbt)
Måske kan det også havde noget at gøre med hvilket våben du bruger. Tror ikke du skal bruge et der er for "stort" (høj level) til din mand, sørg for det passer til dig.
Men... nu ved jeg jo ikke hvilken "uddandelse" du er igang med ? Kriger ? eller hvad ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-11-05 07:19

chahin.... Der er ikke nogle "genveje" til hurtigere level, den eneste måde er at dræbe

Kommentar
Fra : calista

Dato : 14-11-05 07:56

Chahin, hvordan spiller i WoW?
Laver i quests så i er ved at brække jer, eller laver i "ren xp", dvs KUN slår mobs ihjel?!
Og spiller i horde eller alliance?

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 14-11-05 08:37

Jeg laver ikke Quests. dræber meget monsters og jeg spiller i alliance !

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 20 point
Dato : 14-11-05 08:40

Lav quests!! Der ligger xp'ne og gemmer sig.
Der skal slås rigtig mange mobs ned, for at få samme xp som quest giver. Derudover giver quests items og/ eller penge.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 14-11-05 08:46

okay tusind tak :)

Godkendelse af svar
Fra : chahin

Dato : 14-11-05 08:46

Tak for svaret calista.