/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Heroes of Might and Magic III: The Shado~
Fra : Sab_bj
Vist : 641 gange
75 point
Dato : 13-11-05 19:44

Hejsa

Jeg håber virkelig nogen af jer kan hjælpe mig! Mit indlæg er nok kommet indunder et forkert emne, men jeg kunne ikke finde et passende... Høhø...

Er der nogen af jer der ved hvordan man kan spille mulitiPlayer i Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death, altså så man hver sidder med en computer... ?

1.000tak for hjælpen :)

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 13-11-05 20:08

Start spillet
Vælg -> New Game
Vælg -> Multiplayer
Vælg -> TCP/IP

Den ene af jer vælger herefter Create, mens den anden skal vælge Join.
Hvis I spiller over et lokalnetværk burde jeres PC'ere finde hinanden automatisk.

Hvis de ikke gør det, eller hvis I spiller over internet, skal den der valgte Join indtaste IP-adressen på den der Hoster.

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 13-11-05 20:09

Forresten så slet det andet spørgsmål inden nogen svarer der.
Der er ingen grund til at åbne to enslydende spørgsmål.

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 13-11-05 20:12

1.000tak for hjælpen...

Men vi kan faktisk stadigvæk ikke få det til at virke?

Er det fordi vi har firewalls sat til?

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 13-11-05 20:16

spiller I over internet eller lokalnetværk?

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 13-11-05 20:19

Vi vil gerne spille over internettet...

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 13-11-05 20:20

Forresten en lille fejl i mit første indlæg.

En skal først hoste. Derefter skal den anden joine det spil. Hvis I spiller over lokalnetværk skulle den komme frem automatisk.
Ellers skal der søges efter spillet (nederste ikon i højre side), hvor IP-adressen på den der hoster skal indtastes.

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 13-11-05 20:22

Vi prøver os frem

Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 13-11-05 20:23

Så kan problemet være, at man ikke kan "se" hostens IP-adresse.

Det kan fx. være jeres Firewall, eller hvis I er forbundet til internettet gennem en router.

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 13-11-05 20:28

Tror du at det kommer til at virke hvis vi sætter et krydskabel i vores computere? Så burde vi vel let kunne finde hinanden, ikke?

Accepteret svar
Fra : Paulus1

Modtaget 75 point
Dato : 13-11-05 23:15

Hvis I forbinder jeres PC'er direkte, evt. gennem en switch eller router, burde I let kunne finde hinanden.

Godkendelse af svar
Fra : Sab_bj

Dato : 21-11-05 21:39

Tak for svaret Paulus1.