/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad sker der med mine indlæg???
Fra : viskinge
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 13-11-05 10:39

Nu, har jeg lige for tredje gang i denne uge svaret på et spørgsmål. Spørgsmålet kommer korrekt frem, som normalt,
men næste gang jeg kigger ind på kandu, er mit svar væk!!!!
Hvad sker der???

MVH

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 10:46

skriver du noget du ikke må ??????????? - eller klikker du for hurtigt væk når du har trykket send ???

prøv at gøre det til en vane at kopiere dit svar - spørgsmål - det kan nogen gange være nødvendigt når kandu falder i coma

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-11-05 10:48

ofte fordi man tror det er modtaget af Kandu. Men der kan gå LANG tid hvor man skal lade siden stå, inden det er sendt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-11-05 12:09

Eller du har skrevet dine svar om natten. Kandu opdaterer et sted mellem 01:00 - 06:00 (sådan ca).. og jeg har mange gange oplevet, at mine svar er forsvundet den næste morgen..

Blot en strøtanke

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 13-11-05 13:03

Jeg lader siden stå i lang tid. Mit svar kommer også til at stå rigtigt, med den beige (lyserøde) bagrundsfarve, men lige lidt hjælper det.
Jeg har erfaret, at det man evt. skriver om natten, kan forsvinde. I dag blev det skrevet kl ca 0830, og forsvandt.

MVH

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-11-05 13:07

Det forstår jeg ikke så?!

Du må nok skrive til kandu om problemet (selvom det er tvivlsomt, at du får svar)..

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-11-05 14:01

Prøv at rydde dine temp filer, og cookies ?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 13-11-05 14:53

Det sker somme tider, uden der er en forklaring.

jeg har lige her i eftermiddag prøvet igen-igen-igen, at et af mine indlæg forsvandt.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 21-11-05 09:31

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-05 09:45

hvis nogen har lagt mærke til det så skete det rigtig mange gange igår gennem hele dagen

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 21-11-05 10:08

Ja, det ser desværre ud til at problemet opstår oftere, og oftere.

MVH