/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
gratis-prgram til let sortering af bille~
Fra : starguy
Vist : 1728 gange
50 point
Dato : 13-11-05 08:56

Morgen - er der nogen af jer der kender et sted på nettet, hvor man kan downloade et meget enkelt program - helst på dansk - som man kan bruge til at sortere alle sine billeder med, så man kan gemme dem og tage dem frem, når man har lyst???

Venligst
starguy

Accepteret svar
Fra : jannicolai

Modtaget 60 point
Dato : 13-11-05 09:12

inde på google,kan du søge efter pisca 2.Det er et rigtigt godt program til at sortere billeder med,og gratis

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-11-05 09:12
Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-11-05 09:13

Hvordan skulle et program kunne vide, hvad der er på billederne og om hvordan du vil have dem sorteret???

Du bør oprette en mappe for dine fotos, og her lave undermapper, hvor du opdeler dine billeder i kategorier fra starten.
I hver undermappe kan du igen lave nye undermapper o.s.v.

Ex:
FOTO/FERIE/2001
FOTO/FERIE/2002

FOTO/FAMILIE/FEST
FOTO/FAMILIE/JUL2004

Hvis du sortere dem fra starten, så burde det være en nem sag, at finde netop det billed du skal bruge, da du jo sikkert har en ide om hvilken kategori du skal lede under!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 09:19

tjah- kan kun holde med severino

Godkendelse af svar
Fra : starguy

Dato : 13-11-05 09:20

Tak for svarene, allesammen. jeg bliver jo nødt til at give svaret til en, det bliver så jannicolai, fordi han/hun var den første (Det var en af mine veninder der havde spørgsmålet, jeg gav det bare videre hertil, for jeg havde ikke tid til selv at søge - og nu har jeg anbefalet hende at logge sig ind her, for hurtige og gode, det er vi altså her..!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-11-05 09:23

Programmerne kan jo køre diashow, man kan sætte lyd til o.s.v.
Windows Movie Maker kan også bruges.
Her findes også en del at vælge i mellem.
http://www.all4you.dk/FreewareWorld/links.php?cat=019004

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-11-05 09:25

Microsoft PowerPoint kan også bruges.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 13-11-05 09:25

pisca 2 skanner selv computeren for billeder,og laver mapper.Dem kan man så lave om hvis man ikke er tilfreds

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 13-11-05 12:54

jannicolai, kunne du komme med et direkte link til pisca 2, for jeg synes ikke, at jeg kan finde det?