/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HVEM?????
Fra : livlykke
Vist : 454 gange
260 point
Dato : 12-11-05 23:40

på p3 har jeg det seneste stykke tid hørt en kanon god sang, som jeg ikke aner hvem synger...
problemet er at p3´s playliste ikke kan opdateres for tiden, og derfor ved jeg ikke, hvem det er...
omkvædet er noget a' la' følgende:
fuck a' nu, fuck a' nu, jeg vil skide på hvad du sagde...
og noget med: jeg beklager nu, jeg beklager nu, men du har du jo betalt
og noget med at rap er 80% om kærlighed, og kun 3 % af pisset, det er ærlighed...

den er sørme svær.. jeg troede det var anders "anden" matthesen... det lyder meget som ham, men det er det åbenbart ikke... på forhånd tak for hjælpen!!!

knus
Livlykke

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-11-05 23:54
Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 13-11-05 00:12

Hvis du køber se og hør fra i torsdags, så er der en artikel om ham.

Det er hans svar til Anna David/Fuck Dig

Kommentar
Fra : livlykke

Dato : 13-11-05 21:05

nej, det er ikke ruus, har tjekket den...
det er mere et humoristisk rap...
det er bare træls!! *GG*
men flere bud tak!!
knus
livlykke

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-11-05 21:48

Tjenesten på P3 har også lavet noegt sjov med den. Men det lyder dog ikke som det er dén du søger.
http://www.dr.dk/p3/tjenesten/index.asp?dropmenu=true

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 14-11-05 21:12

Jeg er enig med Taliskoko, Det må næsten være Hanna Goliath: Fuck D (Tjenesten på P3's satiriske udgave af Anna Davids Fuck dig). Hør nummeret her: mms://wms.dr.dk/storage/p3/tjenesten/Fuck_D....wma (virker dog ikke pt.)

Derudover kan du jo, selv om p3's playliste system er ude af drift, stadig høre netradio med det program, som du hørte sangen i, og derigennem finde frem til, hvilket nummer det er - sidder f.eks. selv lige og hører Tjeklisten fra i lørdags, da jeg ikke fik hørt det dér..

Kommentar
Fra : livlykke

Dato : 14-11-05 22:57

weeeee...
jeg har fundet svaret....
jeg kørte hele boogie radio´s playliste igennem, og fandt den der!!
og kan så sige det er troo l.s+ orgie www.troolsorgie.dk
, sangen hedder dollar dansen!
men tak for kampen...

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 260 point
Dato : 14-11-05 23:07

Se det kan jeg li´ Kandu'er der selv kæmper for at finde svaret. Kanon...

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 24-11-05 18:25

prøv at købe se og hør ... der er p3 program....

Godkendelse af svar
Fra : livlykke

Dato : 24-11-05 18:54

Tak for svaret taliskoko. eller kommentaren... den gjorde nemlig dig fortjent til mine points!!