/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
gylding licens borte efter afinstallerin~
Fra : jeanette18
Vist : 357 gange
200 point
Dato : 12-11-05 21:23

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 12-11-05 21:38

Siden eksisterer ikke:
Der er opstået en fejl ved en sidevisning.

Det kan skyldes, at siden er ved at blive opdateret. Somregel vil det betyde, at du kan tilgå siden igen inden for kort tid.

Hvis du ikke er logget ind, kan du også opleve denne fejl, da der er nogle sider, der ikke er mulige at tilgå, hvis man ikke er logget ind.

Hvis du oplever fejlen ofte (eller flere gange), bedes du klikke på nedenstående knap for at sende en fejlrapport angående fejlen.

er det mon ikke det her ????
http://www.eksperten.dk/spm/663953

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 25-11-05 21:28

Heysa miritdk> løsningen blev som omtalt i mit link her http://www.eksperten.dk/spm/663953.
Siden eksisterer ikke? Hvad mener du i forbindelse med mit spørgsmål?

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 10-01-06 00:38

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-06 10:21

til dig også