/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Motorola a925
Fra : greenfield69
Vist : 391 gange
250 point
Dato : 12-11-05 17:11

Kan man på en Motorola a925, som er købt som "3"-telefon, slette nogle af de "3" menuer, som jeg ikke har brug for. Jeg tænkte mig at Motorola havde nogle originalmenuer, som kunne sættes ind i stedet. Nogen der ved hvordan ? Jeg savner også en desktop suite, hvis nogen skulle ligge inde med sådan en. Jeg har købt telefonen brugt, og der fulgte ikke noget software med.
Jeg glæder mig til at høre jeres svar.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 12-11-05 18:52

Jeg har samme telefon, og de 3menuer iriterer. Det var en der sagde at man kunne slette dem hvis man havede en ledning fra telefonen til pcen.
alimak

Kommentar
Fra : jenslm

Dato : 28-11-05 13:56

Jeg har selv haft en a920, men med software fra en a925, og det kan lade sig gøre at ændre hele forsiden. Jeg hentede et program til at ændre opsætningen på 3g-lir.dk, men den hjemmeside findes ikke mere, og jeg kan ikke huske hvad programmet hed. Et ret godt forum hvad angår 3g telefoni er aussie3g.com, så der kan du måske finde noget.