/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
LED igen igen
Fra : greenluck
Vist : 637 gange
200 point
Dato : 12-11-05 13:17

Hej
Et ofte diskuteret emne: lygter. Jeg er på kig efter en færdiglavet tank-lampe.
Mit problem er jeg kun kan finde tre producenter af diodelygter. FaMi, Greenforce og Mal-lighting. Er der nogen der kender andre producenter?
Jeg vil også meget gerne høre nogle erfaringer med de nye diode-sjovere. Er de pengene værd. De er jo rimeligt dyre. F.eks. har FaMi en på 3x3 watt som de skriver har en effekt på 40watt. Hvad menes der lige? Svarer de til 40watt halogen eller?
Eller er det smartere at holde sig til HID?
på forhånd tak

Kommentar
Fra : Catman

Dato : 03-01-06 01:11

Hej !!

Hvis du ikke allerede har fundet en tank-lampe, så er der en mulighed ved www.oceanpro.dk,
har selv en derfra og er meget godt tilfreds med den, der er lige kommet en ny serie på gaden
og firmaet som fremstiller lamperne hører hjemme i Nr.Sundby ved Ålborg og træffes på tlf. 98174166,
der skulle være mulighed for at sammensætte en lampe efter dit behov og til fornuftig pris.
Held og lykke med det !!!

Kommentar
Fra : sliversen

Dato : 03-07-06 13:10

Jeg har en fami 3x3 og det passer meget godt ti watt glødepære, dog er lyset lidt anderledes fra Diodelygter. meget blåt. Jeg bruger min til undervandsjagt og er rigtigt godt tilfreds med den. Det skal dog siges at max lysstyrken kun holder ca 1 time herefter sænker den lysstyrken i trin. med genopladelige batterier holder den max i 3 timer.

S