/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor blev weekenden af?
Fra : hansen9
Vist : 551 gange
3 point
Dato : 11-11-05 22:36

Plejer der ikke at være en der starter en weekend snak om fredagen, så vi kan få at vide hvad alle skal lave i weekenden - og blive skide misundelige

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 13 point
Dato : 11-11-05 22:41

I morgen skal jeg ud og købet et camera og en kæmpe telelinse.
Søndag skal jeg ude og fotografere damer på stranden.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 11-11-05 22:45

hehe damer på stranden ? de er sikkert rigti sexede i deres vinter tøj
Jeg har selv lige købt et digital cam, fik det mega billigt i Andora....jiihaarrr....
Så nu skal der også klikkes fra min side.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 11-11-05 22:45

Det første lyder godt, det andet ved jeg ikke hvor stort held du får med
Du skal måske på fotomesse......

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 11-11-05 22:46

Trine> Andora - det er godt nok langt for en reparation

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 11-11-05 22:47

jeg skal spille fornærmet hele weekenden. fik en sms hvor der stod: denne sms vil gøre din røv større,- nå du har fået den et par gange før.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 11-11-05 22:49

hansen9< ja, det kan du havde helt ret i. Jeg håber blot det ingen skader for. Ellers kan man vel få det fikset et andet sted. Det er et Olympus cam.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-11-05 22:51

Har været på messe, og der så jeg Keldd's camera................jeg må simpelthen ha' sådan et.
Måsker er det ikke så klogt, at fortælle hvad jeg vil bruge det til.

Ang. Andorra - så er der verdens garanti på mærkevarer.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 11-11-05 22:51

trimare46< hahaha

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 11-11-05 22:57

min plan indtil nu:

lørdag:
og jeg skal ryde op i mit gamle lort af diverse pc-dele og maskiner ( 286+386+486+??)
og andet lort jeg ikke får brug for .
og så kommer der et par gutter med en kasse øl

søndag:
svejse et par nye arbejdsborde i aluminium.
og så få kælderen rydet færdig.

d.v.s den store oprydning

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-11-05 23:02

Gisp - det er al den oprydning jeg burde lave.
OK - nul camera og nul damefotografering.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-11-05 01:18

Lørdag...sove længe (manden skal ned til nogle venner og sætte gibsplader og isolering op)
Læse i min nye bog: Hundelytteren. Måske lave noget mad..ellers slappe af.
Søndag.................vides ikke med bestemthed,..tror der kommer nogen og kigger hvalpe.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 12-11-05 02:07

Lørdag: Min lillebror og hans barn og kone kommer på besøg. Skal nok ha lidt indenbords.
Søndag: Skal på arbejde, højst sandsynligt med tømmermænd

God weekend

Mvh CiViC

Kommentar
Fra : pyllle

Dato : 12-11-05 06:44

Ja, bare jeg kunne fortælle om alle de spændende ting jeg skal.
Men jeg skal i skole hele weekenden
Jeg læser merkonom og det har de valgt at lægge i weekenderne. Så det skal jeg have hele min weekend til at gå med.

Jeg ser allerede frem til næste weekend, hvor jeg kan slappe af og sove længe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-05 08:02

Jeg skulle også have været på fotomesse igår, men jeg havde leget 'stærk mand' og ødelagde dermed min ryg, så jeg næsten hverken kan sidde, ligge, stå, kravle eller gå. Det meste af min week-end går med at sige : Av min ryg !

Jeg har ellers aldrig haft ondt i ryggen før, men nu er det gået op for mig, hvor ubehagelig en lidelse det egentlig er

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-11-05 09:20

->molo
Føler med dig--har selv prøvet det--fjernede det med et dusin "Elefanter".

Lørdag:
Bowling-handle med "den bedre halvdel"-køre tomme flasker og skrald væk-bygge carport til min datter.
Søndag:
Bowling-fikse termostat til bruser-mere carport-mere bowling-kikke ind på kandu.

OG DET VAR SÅ DEN WEEKEND

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-05 10:03

Nu har jeg lige fået hængt min dartskive op på vægen. Den er selvfølgelig ægte bristle : http://dartportalen.dk/ddu/dartregler.htm ..men jeg er komplet ude af stand til at spille endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 10:27

"hvor blev weekenden af " .... øhhh jamen vi er da midt i den

ærkesurt vejr her - æws -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-05 13:01

miritdk -> Dejlig lunt hér !!! (..det er jo endnu ikke frost )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 13:03

molo - jeg skrev ærkesurt - ikke koldt - og ja det er faktisk temmelig lunt årstiden taget i betragtning - men surt er det altså !!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-05 13:19

miritdk -> Næeh... det er da fint vejr; er vindstille og det regner heller ikke

Citat
Kastrup 11.1°C 6 m/s 1013.9 hPa

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 13:37

HMPF - det regner og sner og tordner og lyner og er tåget og alt for koldt og alt for varmt og......... jeg har måttet konsultere sengen over et par dage

>snottet og sår´n<

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-05 15:08

God bedring miritdk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-05 17:25

haha - tak - det går nok - men skønt at få lov at brokke sig

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-11-05 20:28

Ja, det hjælper altid Mirit.

Molo, har du haft is på? Ellers kom i drev...det er meget vigtigt, at du kommer is på.

Ja, når man er gift med en murer bliver man expert på området: ryg-skulder og fingerskader (tømmerlus)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-05 09:27

Is? Er du sikker? Det troede jeg kun man brugte til slagskader og brud for at undgå hævelse. Isen nedkøler det slagne område og effekten kommer når blodet strømmer til for at opvarme vævet, hvorved man forhindre at der opstår blodansamlinger. Fint til boksere, fodboldspillere og klodsede tømrer der slår sin over fingrene, men har aldrig hørt om at det skulle være godt ved fibersprængninger eller stræk-/seneskader? Tværtimod! Fibersprængninger og strækskader behøver et par døgns ro for at hele og derefter langsom genoptræning. I øvrigt har jeg ingen is i huset, da mit køleskab er en model uden fryser.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 09:36

tror du har ret molo - men ved pludselige rygsmerter osv - er is helt ok i starten - men ikke når der er gået lidt tid - som der jo er nu - så pas du bare på og tag den med ro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-05 09:47

Tak miritdk ....og det kan ikke gå for stærkt med at tage den med ro

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 09:53

jeg tror dig

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-11-05 11:10

Nej, der skal altid is på også ved den slags rygsmerter. Det stopper skaden om man må sige..Jeg ved det fra kiropraktor og akupunktør..så jeg er ret sikker.
Du må ind til naboen eller noget...is må du da kunne skaffe et eller andet sted MOLO?
Der sker altså ikke noget ved at komme is på, selv efter et stykke tid.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-05 16:08

Sorry... mangorossa, men jeg tror dig ikke...

Kiropraktorer og akupunktører ..ej heller

Intet personligt, men blot min egen overbevisning; om hvorledes vor krop og verden hænger sammen

</DETGÅRALLEREDEBEDRE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-05 16:11

Ps. Min nabo er udstationeret i Langbortistan ..og de andre i opgangen er på druk ..eller har for længst brugt deres isterningerne i Drink'sene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-11-05 16:26

Helt iorden MOLO ...det er jo din krop *GG*

Hmm..sikke naboer *LOL*

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-05 16:37

Du skal bare finde en sød kinesepige som vil gå en tur på din ryg.
(husk at ligge på maven ellers falder hun af)
Eller ned på den lokale og købe 4 whisky on the rocks.
Og så er det bare ned med dem. (Isen sender du ned af ryggen)
Måske bør du lige forklare bartenderen hvad du har gang i.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 17:33

Eyvind - thaipige mener du nok
(ingen kommentaret til resten )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-05 17:37

Telekinesepige ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 17:53

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-05 17:59

[hør] Hvad mener I om 'spændende' nyt?

1.) http://physicsweb.org/articles/news/9/8/4
2.) http://www.guardian.co.uk/science/story/0,3605,1627424,00.html
3.) http://www.focusmag.co.uk/cover.asp

..men helt ærligt; minder det ik' betænkelig meget om 'kold fussion' historien for et par år siden?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-05 18:07

..et par år? .......16

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-05 20:34

Har du hentet din gratis T-trøje.
Det med den negative tilbagemelding kender jeg godt.

<molokyleenergi>

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 15-11-05 18:19

Tak for svaret Eyvind.