/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki fz (gaskabel)
Fra : bajernar
Vist : 385 gange
40 point
Dato : 11-11-05 20:23

har lige købt en fzér og er ved at samle den.
Men nede midt på gaskablet deler det sig i to dele.
Hvorfor gør den det?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 11-11-05 20:29

Godt spørgsmål
Vel for at gøre det hele dyrere

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 40 point
Dato : 11-11-05 23:37

Fordi den ene skal gå ned og trække i olieregulatoren til oliepumpen.
Jo mere gas du giver, jo mere olie skal den også have fra oliepumpen.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : bajernar

Dato : 12-11-05 20:02

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 13-11-05 18:01

palle det vel jeg sige dig der mangler en ting som du har glemt at sige det er at hvis kablet knækker så slår så over i den side hvor oliepumpen der sidere en sikkehed så den slukker for tændspolen (den der får tændrøret det et gniste) så du ikke bare køre vider uden når den knækker har nemlig prøvet hvor den knækket pga at den var for gammel så slog den bare helt ud så det har en dobel funksion