/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ændre E-mail i KanDu
Fra : Muncken
Vist : 500 gange
50 point
Dato : 11-11-05 16:25

Ændre e-mail

Det her står der:

Her har du mulighed for at ændre din e-mail adresse.
Du bliver herefter nødt til at logge ind med et af Kandu.dk genereret password,
for at aktivere kontoen igen

Men jeg får aldrig det genererede password??? Så Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-11-05 16:28

Skrive til kandu på "Kontakt kandu"

Måske får du hjælp, engang!!!!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-11-05 16:33

"kandu" da ikke huske dit password

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 11-11-05 16:37

Jeg har faktisk engang fået svar fra KanDu, jeg havde et forslag som de synes om, og ville bruge i den nye udgave af Kandu, men jeg har aldrig set noget til det.

Til : Fijala, det jeg har sat ind er en kopi af KanDu's tekst under kodeord/e-mail. de vil gererere et nyt password til mig, men der kommer ingen mail til den nye jeg har ændret til????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-11-05 16:42

Er du på din gamle eller nye mail-adresse nu?

Den nye udgave af kandu har været lovet i 2 år.

Hvis den kommer, så ser både du og de andre brugere den.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-11-05 16:54

Ja det er jo surt. Jeg får masser af mail fra Kandu lige nu, det har virket ufatteligt godt idag.
Tålmodighed

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 11-11-05 16:54

jeg erpå den gamle e-mail. men jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke får det password som Kandu skriver vil komme og som jeg skal bruge for at logge ind igen. Det er hele tiden den gamle mail der står der.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-05 17:20

du får sendt nyt password eller e-mail til den e-mail du har opgivet - har du forandret e-mail adressen til en anden uden at tænke på det ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-05 17:22

har du brugt denne formular ???
http://www.kandu.dk/dk/passchange.asp

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-11-05 17:25

Har du set på den nye e-mail-adresse om du har fået svar?

Du får jo ikke svar på den adresse, som du bruger nu.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-11-05 19:47

Du skal under din profil vælge at "ændre din email" - her skriver du den nye emailadresse og sender, herefter genereres et nyt password automatisk som bliver sendt til den nye emailadresse.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-11-05 20:58

Hvis du ændrer din E-mail men ikke svarer inden for kort tid efter at have modtaget mail fra Kandu på den nye mail adresse glider din rettelse ud igen.
Men det er jo vigtigt at den nye mail er korrekt for ellers ender den i cyperspace.

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 11-11-05 22:39

Jeg har begge mailadresser åbne og JEG FÅR INGEN MAIL PÅ NOGEN AF DEM. Så jeg kan ikke verificere min nye mail adresse.? Får i andre en mail når i prøver at ændre til en anden mailladresse?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-11-05 22:56

Ok jeg prøver.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-11-05 23:05

status
ny mail adresse sendt (kodeord lod jeg være)
intet modtaget
bruger stadig gammel adresse
den har ikke ændret sig i min profil
men jeg blev lige smidt af og måtte logge på igen.

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 12-11-05 21:38

Altså det samme som jeg oplever.... Hvad gør man ved det???? Jeg prøvede også at lave være med at ændre noget og trykkede på gem. Men samme resultat. Måtte logge ind igen.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 12-11-05 21:42

hmpff - kandus veje er både uransagelige og stærkt irriterende

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-05 15:00

Jeg har endnu ikke fået en mail fra Kandu om rettelse.
Måske er det fordi jeg rettede til en Mail-adresse som bruger min anden profil.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-05 18:55

Stadig ingen mail...............opgi'r.

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 15-11-05 20:01

hmm.. Hvordan gør vi det her bedst. Det er da ikke smart når man ikke kan ændre email.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-05 21:11

Tja jeg har da kunne flytte mailadresse her på Kandu.
Og nu prøver jeg igen til en adresse der ikke bliver brugt til noget andet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-11-05 22:35

Jeg har prøvet til en anden mail-adresse...........der kom ingen mail, og det er stadig muligt at loggeind på den gamle "konto".
Så jeg stopper her så jeg ikke bliver smidt helt af.

Godkendelse af svar
Fra : Muncken

Dato : 06-12-05 20:44

Tak for svaret miritdk.
         Stadig samme problem... som du skrev    hmpff - kandus veje er både uransagelige og stærkt irriterende

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-05 07:59

kan kun give dig ret