/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
F-secure Anti-Virus & Spywareprogrammer
Fra : Nuserpigen
Vist : 400 gange
300 point
Dato : 10-11-05 20:46

Hejsa
Hvor godt er F-secure som antivirus program...?
Kan det passe at det ikke kan køre sammen med f.eks Ewido, SpywareBlaster,SpywareGuard, og Spybot Search & Destroy...?

Det er skolen der vil installere det program på min bærbar, for at jeg må bruge skolens internet og netværk...
De påstår, at det ikke kan køre sammen med ovennævnte programmer...
Er der hold i det...?

På forhånd tak for hjælpen

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-11-05 20:53

Det er ganskle godt, jeg har ikke haft problemer med f-secure på de maskiner, jeg har kørt det på.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-11-05 21:41

Om det kan køre med de nævnte programmer ved jeg ikke, da jeg kun bruger F-secure, som jeg synes er kanon.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 10-11-05 22:11

Oki...lyder da godt...
Andre der har erfaringer de vil del ud af...?

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 300 point
Dato : 11-11-05 00:53

F-Secure er godt. Det bruger Kaspersky´s scanner, så det bliver ikke meget bedre. Det har ikke nogen problemer med antispywareprgrammerne. Dog var der et problem med Spysweeper en gang, men det er vist løst. Du kan få 6 måneders gratis prøveversion her hos Microsoft. Så vidt jeg husker, følger F-Secures version af Ad-Aware pro med http://www.microsoft.com/athome/security/viruses/wsc/en-us/default.mspx

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 13-11-05 16:17

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 16-11-05 15:04

Tak for point Nuserpigen.