/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Sider med tøj for "ældre damer"
Fra : 888
Vist : 7704 gange
200 point
Dato : 10-11-05 19:52

Er der nogen der har nogle links til hjemmesider eller kender nogle butikker i Århus der sælger tøj til ældre kvinder? Søger nydelige bluser til en kvinde på snart 90... gerne blanke/skinnende i klare farver som lilla, lyserød osv....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 19:56

findes det endnu ????????

det er vel bare et spørgsmål om hvad der klæder den ældre dame

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-05 20:23

Måske bazaren ude på Edwins Rahs vej! Det der tøj de sælger ser ihvertilfald lidt oldnordisk ud! Men meget flot og osse i silke!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 20:34

damer går ikke i konetøj mere for hulan da - eller ?????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-05 20:38

Nogle gør sg!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 20:42

handler du ofte i den butik tedd ??????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-05 21:10

Har desværre ikke råd

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-11-05 22:27

mirit, det er en bazar..dvs. tøj fra Arabien, tyrkiet og der omkring. Tedd, det er sgu da ikke konetøj
Det er bare anderledes..noget af det er virklig flot..altså hvis man er inder, tyrk eller noget i den retning..
Kan lige se mig selv i indiske gevanter..

Mennu undersøger jeg lige hvor konetøj kan købes..øøøjeblik

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-11-05 22:36

Hold da op, det er da dejligt at en kvinde på snart 90 gerne vil se godt ud. Hende tager jeg hatten af for

Knus Ripley

Der forøvrigt kun kan henvise til www.ellos.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 23:13

helt ærligt - jeg kender en del kvinder mellem 75 og helt op til 96 - ja - og ingen af dem går i såkaldt konetøj - men vælger efter temperament - det er nemlig som theripley siger bare såååååååå dejligt - især når man møder en "kone" på 35 (sorry hvis jeg vader en og anden over tæerne her )

ok... så er der de kvinder både unge og gamle der vælger at klæde sig så de nærmest forsvinder i mængden - og er det egentlig ikke synd ????? Uanset alder !!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-11-05 07:49
Kommentar
Fra : 888

Dato : 11-11-05 08:02

Synes aldrig jeg har skrevet at det skulle være konetøj, men nærmere noget med knald på farverne. Jeg mener bare at snittet på bluser skal være ret konservativt...altså gennemknappet, ingen lommer osv. Det er nærmere a la noget man kan finde i genbrugsforretninger, men der er langt imellem jeg finder noget i hendes farver og str. (ca. 40-42) og har sjældent fri mens butikkerne har åbent, så kan ikke rende i 37 butikker

Kommentar
Fra : 888

Dato : 11-11-05 08:03

...og gerne silkeagtigt (polyester?)

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 11-11-05 08:15

Andersen Damefrakker i Aalborg har ikke kun frakker men også bluser m.m., som jeg tror er det du søger. Mon ikke Andersen Damefrakker i Århus også har det. De har flg. addresse: Guldsmedgade 33, 8000 Århus C, Tlf: 8613 1765
Eller synes jeg butikker som Jørgen og Jørgine http://www.jorgen-jorgine.dk/ og Salling www.salling.dk har tøj til mere modne damer.
Mvh Else