/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express/Grupper
Fra : clou
Vist : 673 gange
100 point
Dato : 10-11-05 16:24

Hej derude

Så har jeg atter brug for assistance:

Jeg har oprette et par grupper i mit adressekartotek, når jeg sender post til en gruppe, vil jeg gerne have, at de andre ikke kan se, hvem de øvriger er i gruppen, kan man det, uden at man går i Bcc og sender derfra?

Jeg ville gerne der blot skulle stå gruppens navn når de modtager mailen i stedet for alle navnene! Det gør det jo ikke i Bcc, der står der jo "kun" Undisclosed-Recipient: det virker så anonymt

På forhånd tak for svaret fra

Clou

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-11-05 16:49

øhhhh

Jeg har da bare oprettet en gruppe, og kaldt den et navn, tilføjet dem der skal have mail og sendt, så står der "gruppe navnet" ved modtager og ikke andet

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-11-05 17:05

Ved modtageren kommer der til at stå alle navne på Gruppens medlemmer, når jeg sender - det er TRÆLS!!! - på min egen potmeddelelse står der Gruppens navn inden jeg sender!

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-05 18:35

Jeg har også den oplevelse at alle kan se hvem der modtager en massemail, der som gruppen bliver indsat i TIL og CC, men du kan sætte dem ind i BCC og så lave en kunstig mailadresse i TIL, med ex. GRUPPE@MAIL.DK
Du får så godt nok en mail retur med fejlmeddelelse, men så ved du også at den er blevet ekspederet.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 10-11-05 21:08

Det er også muligt din e-mail provider har maillister du kan vedligeholde, og dermed sende til listenavnet.
Der er langt fra alle der har det.. Start med at se om der er WEBmail mulighed.
..
Du kan også lave en yahoo gruppe
Eller benytte nogle af de utallige "mailing lists services"

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 11-11-05 11:09

Jeg foreslår at du bruger Bcc til gruppeadressen og så bruger emne til at fortælle gruppenavnet

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 11-11-05 11:24

Tak for svaret severino.