/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Webcam på hjemmeside
Fra : CLAN
Vist : 499 gange
254 point
Dato : 10-11-05 11:08

Hejsa
Jeg har et Logitech webcam, og kunne godt tænke mig at vise online webcam på min hjemmeside (f.eks hvad der sker i min have mv.). Hvordan gør man det? Udførlig forklaring... please
Mvh
Søren

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-05 11:13

http://www.webtip.dk/artikler/webcam.php

Hvad der sker i din have? Skal du se hvornår det er tid til at luge?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-11-05 11:18

Nå ja så kan jeg jo sidde og se græsset gro
Nej det var bare et eksempel Kigger lige på dit link

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-05 11:18

Bare du ikke peger det ud mod vejen! Det er vist ulovligt!

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 264 point
Dato : 10-11-05 11:27

Dette lille program klarer ærterne incl opload til hjemmesiden http://www.theill.com/conquercam/ det er et dansk produkt og koster under 100 kr. Du kan skrive på dansk til Peter Theill herfra http://www.theill.com/cv/ han er meget hjælpsom.
Du kan sætte det til at opdatere med det interval du ønsker.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-11-05 11:28
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-11-05 11:43

Hejsa bentjuul
Genialt... det er bare lige sagen. Her åbner man ej heller alle sine porte for evt. hackere og andre ondsindede personer. Det er en rigtig god løsning Peter Theill her har lavet. Takker for dit svar / in-put.
Fortsat god dag til jer alle sammen... og Mortens aften
Søren

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 10-11-05 11:44

Tak for svaret bentjuul.
Hygge...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-11-05 11:50

Selv tak Søren, håber du får glæde af det - og det er meget let at bruge.

//bentjuul