/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Billede redigeringe program
Fra : annettemor
Vist : 672 gange
200 point
Dato : 10-11-05 07:49

Hej

Vil høre om nogen ved hvor man kan afprøve et redigerings program på nettet gratis. Vi ikke gå ud og give en formue for et f'r jeg ligesom ved hvad det kan og hvor nemt det er at bruge...

Annette

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 10-11-05 07:54

du har et ok program på din maskine

paint....det ligger under tilbehør ...

god fornøjelse

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 10-11-05 08:01

Der er et der hedder Photofiltre, prøv at søg efter der på nettet, jeg ved desværre ikke hvor det kommer fra.

Karsten

Accepteret svar
Fra : annvibeke

Modtaget 210 point
Dato : 10-11-05 08:04

Det er her:
http://www.photofiltre.com/

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 10-11-05 08:05

Hej
Prøv evt. Ameri-Imager,som er gratis i 15 dage.
http://www.thethinktanksoftware.com/download/setup_ami.exe
oz1eqp

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-11-05 08:05

picasa2. fungerer fint, har lige lagt den ind selv.
mvh.aase

Kommentar
Fra : musse2

Dato : 10-11-05 08:06

Hej

Her har de også en masse gratis programmer, heriblandt fotoredigering.
www.download.com

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 10-11-05 08:32
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 10-11-05 08:39

Jeg glemte at skrive at den var gratis og på dansk
p.s husk at download de plugs-in de høre med

Kommentar
Fra : phammerdk

Dato : 10-11-05 09:15

søg efter paintshoppro8 på google - det koster ikke mange basseører og nærmer sig de proff. såsom photoshop

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-11-05 09:32

eller dettte stærke program her
Adobe Photoshop Elements 4.0 Tryout

http://www.adobe.dk/products/tryadobe/main.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 09:46

du kan hente photofiltre her gratis og afprøve det - er det noget der kan bruges så kan i købe den større version - der klart kan en del mere

http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-11-05 18:48

Der findes så mange forskellige og gratis programmer på nettet, og der følger i reglen også noget med et digitalkamera og til scannere.
Men det er meget forskelligt, hvad man mener om programmet, nogen kan lide det ene og andre det andet.
Jeg har selv fire forskellige, som hver har deres fordele, alt efter hvilken slags redigering det er man skal i gang med.
Så prøv med flere forskellige, så kommer du nok til en hel anden konklution end de meninger du møder her på kandu.

Vi drikker jo heller ikke det samme mærke i øl!

Godkendelse af svar
Fra : annettemor

Dato : 10-11-05 19:56

Tak for svaret annvibeke.

Kommentar
Fra : akle