/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
garanti på mobil
Fra : Muncken
Vist : 759 gange
50 point
Dato : 09-11-05 21:49

Min mobil er gået i stykker , men heldigvis er der stadig garanti på den .
Desværre kan jeg ikke finde kontrakten , men jeg er så heldig at have dankort delen fra bonen

MEN er det nok til at jeg kan få den repereret via garantien??

Ligger forretningen inde med det jeg mangler?
Muncken

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-11-05 21:59

Hvis man på dankort delen, kan se hvad der er købt burde det være nok, men kan man ikke det, kan det jo lige så

godt være tilbehør e.lign der er købt, og så er det tvivlsom. Forretningen burde også have det du mangler. Du finder

garanteret kontrakten efter du har været i forretningen

Kommentar
Fra : gooby

Dato : 09-11-05 22:00

Hej

Du kan være heldig at forretningen kan udskrive et nyt garantibevis.
Dankort bonen er ikke nok. Da producenterne kræver et købsbevis med telefonens imei nr. på.

Med Venlig Hilsen
Nicolaj

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 60 point
Dato : 09-11-05 22:03

Den delv du mangler, er selvfølgelig kørt ud af huset igen via regnskabsafd. og gennem banken. Måske de kan finde den igen, men OM det er nok som garantibevis tvilver jeg på, har du evt et. abm. (ikke taletid) er du måske lidt heldigere stillet. Under alle omstændigheder, prøv at henvende dig i forretningen hvor du købte den, måske render du ind i en glad medarb. det skader da ikke at prøve.
Held og lykke.
Layrenzio

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 09-11-05 22:09

Jeg har et abon. og jeg har æsken hvor telefonen har ligget i så de ting er i orden. JEg tænkte også på at finde frem til dankort transaktionen via min netbank

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-11-05 22:43

Tal med dem, de plejer som regel at være til at tale med.
Ellers mister de jo kunder.
Har du kassen og BON, tror jeg, helt sikkert de vil lave den for dig.
De kan jo bare se efter EMEI nummeret, om den tilhører dig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-05 23:44

jeg har været ude for ikke at have hverken kvittering eller garantibevis på min der trods alt kostede en lille formue - jeg krævede at forretningen skulle finde frem hvad de havde - og de fandt det med en lille slet skjult trussel om videre foranstaltniger - og så var alt i orden

Godkendelse af svar
Fra : Muncken

Dato : 06-12-05 20:43

Tak for svaret laurenzio. Det hele lykkedes. Mobilen er lavet på garantien. God jul