/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problem med Emule
Fra : yearhouse
Vist : 876 gange
200 point
Dato : 09-11-05 10:44

Hej med jer.

Jeg har meget glæde af fildelingsprogrammet, Emule....(hvor mange siger FY FY). Jeg skulle hentede et simpelt billede .....OG det var ikke porno eller lign....men blot noget musiker-halløj.

Nu er den så færdig med at overføre....og jeg har fået den grønne bjælke, 100% og i status står der "færdiggør".....

Og dér bliver den så....Den fortsætter ikke. Jeg kan høre HD´en kører på højtryk, men der sker intet. Jeg har prøvet at annulere den, men slettefeltet er nedtonet, og jeg kan ikke foretage mig noget.

I min iver har jeg også prøvet at afinstallere hele Emule, og installeret det igen....men minsanten ikke, om halløjet er der STADIGVÆK.

For mig stinker det lidt af virus m.m., men jeg har Norton med AutoProtect til at køre hele tiden, og mener det skulle være nok?

Er der nogen der har et godt råd????

Efterårshilsen
TOM

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 09-11-05 10:47

Hej - rolig nu - jeg har oplevet det samme! - og kørte et virusprogram - det hjalp!

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 09-11-05 10:49

Det er ellers meget sjældent, der er virus i - men det er bedre at køre et program, end at formatere harddisken - du kan også forsøge at slette temp-filen!!!! - Det er ikke sikkert, skidtet har bredt sig, altid

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 09-11-05 10:49
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-11-05 10:50

Prøv f.eks www.virusfri.nu

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 09-11-05 10:51

Jeg er skam nogenlunde rolig....men jeg HAR jo Norton til at køre....Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor en afinstall ikke afinstallere processen?

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 09-11-05 11:00

Jeg kan stadig godt huske jeg fik den væk, og nu bliver jeg i tvivl om, hvad det var, der hjalp - det er ikke godt - men har en fornemmelse af, jeg også slettede tempfilerne - prøv som sagt at finde ud af, hvad tempfilen hedder - det gør du ved at højreklikke på filen og se filoplysninger ( som du sikkert måske ved alt som) - du skal have alle tre filer ud med det navn, - part. et eller andet. Du kan måske så ikke slette dem, fordi programmet kører, luk det og genstart eventuelt, og fjern endelig også skrivebeskyttelsen! - Jeg var blevet helt panikken hvis jeg var dig, men det lykkedes mig altså at komme af med den, og så måtte jeg prøve en gang til at få filen ned - og det lykkedes også!

Accepteret svar
Fra : starguy

Modtaget 210 point
Dato : 09-11-05 11:01

PS. Vil meget, meget gerne følge med i, hvad der hjælper!

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 09-11-05 11:10

Tak for svaret og for hjælpen, starguy.

Jeg har nu valgt et alternativ.: Emule Plus som godt nok koster 24 kroner éen gang for alle.....Og hér er der intet problem....og hér er der DANSK supportside *S*

http://www.myfilesharing.com/index.asp?page=filesharing&action=emule&g=dk&c=45

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 09-11-05 11:17

Mange tak, yearhouse! - og tak for inspirationen!!! - Nu har jeg også fået emule plus!

En rigtig dejlig dag til jer alle!

starguy