/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
julestjerner.
Fra : tpjevser
Vist : 415 gange
200 point
Dato : 09-11-05 08:47

kan jeg få mine julestjerner fra sidste år til at blomstre igen? tpjevser

Accepteret svar
Fra : vivi1959

Modtaget 210 point
Dato : 09-11-05 08:55

Hej tpjevser.
Det kan du godt. De skal stilles i et totalt mørkt rum, uden lys overhovedet. Det skal du gøre allerede nu, så kan det måske nåes til jul. De skal nemlig stå der ca 1 måned og kun vandes ganske sparsomt. De bliver ikke helt som nye, men næsten. God fornøjelse med dem. Du kan med held sætte en sort plastikpose over dem samtidigt. Altså inde i det mørke rum.
Mvh Vivi

Godkendelse af svar
Fra : tpjevser

Dato : 09-11-05 09:23

Tak for svaret vivi1959.