/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
virus
Fra : hpapp
Vist : 472 gange
200 point
Dato : 09-11-05 07:33

Min datter har et eller andet på sin pc windows 98 nå den har været tænd i ca. 10 min kommer der en fiskerkutter en færge mågeskrig bølgeskulp. og når det er færdig kan hun bruge pc i 10 min. så starter det hele igen. hvodan kommer hun af med det. hun har antivirus panda som hun ved et uheld var kommet til at slå fra, netforbindelse er wepspid.
hpapp

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 210 point
Dato : 09-11-05 07:36

Hent nyeste version af hijackthis(1.99.1) herfra : http://www.arlet.dk/hjt.htm

Så må vi se om det er noget snavs..

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 09-11-05 09:14

Måske det osse kan være spyware

hent dette gratis, og scan med den

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=321CD7A2-6A57-4C57-A8BD-DBF62EDA9671&displaylang=en

tryk på linket og hent programmet...

Godkendelse af svar
Fra : hpapp

Dato : 09-11-05 09:35

Tak for svaret arlet.
Det viste sig at det var pauseskærmen hun havde slået til udskyld ulejligheden du får pointne.
M.v.h Hpapp

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 09-11-05 09:38

Det var også min første tanke, men ville lige sikre mig at der ikke var snavs. Vi har nemlig haft for nylig snavs, der ændre billedet på skrivebordet og man ved aldrig hvad de finder på næste gang*S*

Godt du fandt ud af det..