/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Åbning af office ass
Fra : sergent1
Vist : 352 gange
20 point
Dato : 03-11-02 08:46

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med at åbne officeass, da jeg er kommet til at åbne den med word. Officeass havde efternavnet .acp.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 03-11-02 10:14

Jeg forstår ikke lige hvad du mener. Du kan ikke få officeassistenten frem i Excel og Powerpoint, men kun i Word? Eller er det Microsoft Office Programlinje?

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 03-11-02 12:28

Hvis jeg har forstået dig ret, skal du bare gå op i menulinien - Hjælp - Vis/Skjul Officeassistent.
mvh
Catbody

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 03-11-02 12:30

Hvis jeg har forstået dig ret, skal du bare gå op i menulinien - Hjælp - Vis/Skjul Officeassistent.
mvh
Catbody

Kommentar
Fra : sergent1

Dato : 04-11-02 09:13

Hej Summer.
Jeg kan slet ikke komme til at åbne office ass.
Jeg har prøver at åbne med Word og det gik ikke.
Jeg har kun fået den installeret, men kan ikke åbne den.
Office ass. ligger ikke oppe i menulinien - hjælp -vis/skjul officeass.
Det er som om jeg ikke har fået den installeret rigtig
Sergent1

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 20 point
Dato : 04-11-02 09:23

Har du prøvet en repair af dit office program. Læg din Office cd i og når du bliver bedt om mulighederne, så vælg Repair, Reparer, eller reinstall. og kør programmet.

Kommentar
Fra : sergent1

Dato : 04-11-02 13:07

Nej, det har jeg ikke.
Det vil jeg prøve når jeg kommer hjem.
Tak skal du have.

Godkendelse af svar
Fra : sergent1

Dato : 05-11-02 13:33

Tak for svaret summer.